موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
212866
۰۸ بهمن ۱۳۹۸

نجات کودک ۸ ساله بردسکنی در خانه‌ای متروک/ جستجوی ۷ ساعته در کویر نتیجه داد

جانشین فرمانده انتظامی بردسکن از تلاش مأموران انتظامی، نیروهای مردمی، سپاه و هلال احمر برای نجات پسر بچه گم شده در بیابان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ محمدتقی قربانی گفت: خانم جوانی با نگرانی و اضطراب ضمن تماس تلفنی با 110 اعلام کرد، فرزند خردسالش در یکی از روستاهای بخش شهرآباد این شهرستان گم شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، مأموران انتظامی با تشکیل چند تیم ویژه، تحقیقات خود را برای پیدا کردن کودک گمشده آغاز کردند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان می داد، مادر این کودک سر مسئله ای پیش پا افتاده به او ایراد می‌گیرد و پسر بچه 8 ساله که از این بابت ناراحت می‌شود، تصمیم گرفته به خانه یکی از بستگان واقع در روستایی کویری با فاصله ای حدود 40 کیلومتری برود و در هوای سرد و بارانی از خانه بیرون زده است.

 

سرهنگ قربانی گفت: با توجه به برودت هوا و ریزش نزولات جوی و نوع لباس کودک هنگام خروج از خانه که مناسب فصل سرد زمستان نبود و از طرفی کویری و صعب العبور بودن منطقه و احتمال حمله وحوش به این پسربچه، اهمیت و حساسیت موضوع  بیش از پیش شد.

وی خاطر نشان کرد: با مدیریت پلیس، نیروهای مردمی و همراهی تیم های سپاه و هلال احمر به صورت پیاده ردزنی های گسترده در کویر آغاز و پس از تلاش 7 ساعته پسربچه در خانه متروکه ای در دل بیابان و در حالی که از ترس و سرما به خود می لرزید و نایی برای راه رفتن نداشت پیدا و تحویل خانواده اش شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی بردسکن با اشاره به رضایتمندی مردم روستا از عملکرد پلیس و نیروهای امدادی به والدین توصیه کرد: نحوه برخورد خانواده با کودک بسیار مهم و حائز اهمیت است و خانواده ها باید ضمن مشورت با مشاوران حوزه کودک، از روش‌های مناسب و صحیح تربیتی و فرزند پروری استفاده کنند تا از وقوع چنین وقایع خطرناکی پیشگیری شود.

 

 

 

منبع:‌ ایلنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار