موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212695
۰۶ بهمن ۱۳۹۸

برگزیدگان هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودک و نوجوان گلستان معرفی شدند

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری گلستان برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش کودک پرس ، شامگاه پنج شنبه اختتامیه هجدهمین دوره جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان استان گلستان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

محبوبه رجب‌نسب، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در این مراسم اظهارداشت: هنر نمایش با خلاقیت و تفکر پیوند خورده و به عنوان یک فعالیت گروهی شناخته می‌شود.

وی افزود: نمایش می‌تواند در برقراری تعامل مناسب با گروه همسالان، افزایش اعتماد به نفس، افزایش انگیزه‌ کارگروهی و تقویت مهارت فردی نقش بسزایی داشته باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به شعار هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان « نمایش، تمرین زندگی و ساختن آینده» بر لزوم توجه جدی به نسل نو تأکید کرد.

بر اساس رأی داوران این مهرواره متشکل از محمدحسن رستمانی، داوود سعیدی و محمدعلی نادلی 3 گروه نمایشی به‌عنوان برگزیده نهایی انتخاب شدند که  به دبیرخانه کشوری جشنواره معرفی می شوند.

هیئت داوران، لوح تقدیر و هدیه نقدی خود را در بخش نمایش برگزیده اول، به نمایش « در انتظار بهار»  به کارگردانی رضوانه ابری از مرکز فرهنگی هنری کانون علی آبادکتول اهدا کرد. هم‌چنین لوح تقدیر و هدیه نقدی در بخش نمایش برگزیده دوم به نمایش « گوساله لجباز» به کارگردانی لطیفه انصاف از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره دو گنبد کاووس رسید. هیئت داوران لوح تقدیر و هدیه نقدی خود را در بخش نمایش برگزیده سوم، به نمایش « افسانه روباه حیله گر» به کارگردانی مرتضی ممشلی از مرکز فرهنگی هنری کانون مینودشت اهدا کرد.

هیئت داوران لوح تقدیر و هدیه نقدی خود را در بخش طراحی و ساخت دکور  به نمایش شبرنگ از مرکز فرهنگی هنری کانون دلند اهدا کرد. در بخش طراحی و ساخت عروسک لوح تقدیر و هدیه نقدی هیات داوران به نمایش افسانه روباه حیله‌گر از مرکز فرهنگی هنری کانون مینودشت رسید. در بخش طراحی پوستر و بروشور نیز لوح تقدیر و هدیه نقدی هیات داوران به نمایش‌ نوای گرگ نادان از مرکز فرهنگی هنری کانون گمیشان رسید. هیئت داوران لوح تقدیر و هدیه نقدی خود را در بخش موسیقی به نمایش در انتظار بهار از مرکز فرهنگی هنری کانون علی آباد کتول اهدا کرد.

در بخش بازیگری هیئت داوران لوح تقدیر و هدیه نقدی خود را در بخش  بازیگری پسر به سهیل قرنجیکی در نمایش نوای گرگ نادان از  مرکز فرهنگی هنری گمیشان اهدا کرد. در بخش  بازیگری دختر، هیئت داوران لوح تقدیر و هدیه نقدی خود را به صورت مشترک به نفیسه خاندوزی و فاطمه جلالی برای نمایش‌‌های شبرنگ و در انتظار بهار از مراکز فرهنگی هنری کانون دلند و علی آباد کتول داد.

در بخش عروسک گردانی لوح تقدیر و هدیه نقدی هیئت داوران در بخش عروسک‌گردانی به صورت مشترک به فاطمه رضاپور و فاطمه شکی برای نمایش‌های مجید، هی و فرچه‌ها و در انتظار بهار از مراکز فرهنگی هنری شماره دو گرگان و علی آباد کتول داده شد.

در بخش نمایش‌نامه نویسی هیئت داوران لوح تقدیر و هدیه نقدی خود را در بخش نمایشنامه نویسی به نمایش در انتظار بهار از مرکز فرهنگی هنری علی آباد کتول اهدا کرد و در بخش کارگردانی هیئت داوران لوح تقدیر و هدیه نقدی خود را در بخش کارگردانی به صورت مشترک به لطیفه انصاف و رضوانه ابری برای نمایش‌های گوساله لجباز از مرکز فرهنگی هنری شماره دو گنبد کاووس و در انتظار بهار از مرکز فرهنگی هنری کانون علی آباد کتول اهدا کرد.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایش کانون در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود و پس از برگزاری مرحله استانی از هر استان سه نمایش به مرحله کشوری راه پیدا کرده و نمایش‌های برتر 29 فروردین سال آینده در خوزستان با هم به رقابت می‌پردازند.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار