موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212651
۰۵ بهمن ۱۳۹۸

بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سنقر نشان دوست‌دار کودک دارد

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سنقر گفت: بیش از ۱۴۰۰۰ نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سنقر و ‌کلیایی توسط ۲۶ پزشک ویزیت می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، حاتم محمدی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سنقر گفت: ماهانه ۱۴۰۱۳ نفر در کلینیک بیمارستان سنقر ویزیت می شوند که از این تعداد حدود ۵۹۰۰ مورد توسط پزشک متخصص و ۸۱۱۳ مورد توسط پزشک عمومی انجام می شود.

وی افزود: در حال حاضر بیمارستان دارای ۲۴۱ پرسنل بوده ، ۱۹ پزشک متخصص و ۷ پزشک عمومی در این بیمارستان در حال فعالیت و ارائه خدمات درمانی به بیماران هستند.

او گفت: تعداد تخت فعال در این بیمارستان ۱۲۰ تخت فعال است و در ماه حدود ۱۷۴ عمل جراحی در این بیمارستان انجام می شود.

همچنین بیان کرد: بخش های فعال در این بیمارستان شامل بخش های داخلی و جراحی ، زنان ، اطفال و کودکان ، نرولوژی و قلب ، اورژانس ، دیالیز ، اتاق عمل ، Icu و ccu و LDR می باشد.

حاتمی گفت: در این بیمارستان به طور متوسط در ماه ۵۴ نوزاد متولد میشوند که از این تعداد حدودا ۱۸ مورد سزارین و ۳۰ مورد زایمان طبیعی است بیمارستان دارای ۵ دستگاه آمبولانس است و یک دستگاه سی تی اسکن در شهرستان به مردم خدمت رسانی می کند.

 

وی ادامه داد: کسب رتبه یک اعتبار بخشی از سال ۹۳ تا ۹۷ و کسب عنوان بیمارستان دوست دار کودک در سال ۹۷ در استان از موفقیت های کسب شده توسط این بیمارستان است.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار