موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212583
۰۳ بهمن ۱۳۹۸

اجرای پرشور برنامه‌های دهه فجر برای کودکان کرمانشاهی

دبیر کارگروه کودک‌و‌نوجوان دهه فجر استان کرمانشاه با تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال، بر اجرای این برنامه‌ها با هدف امید، نشاط، پویایی در میان کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش کودک پرس ، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون و دبیر کارگروه کود‌ک‌و‌نوجوان دهه فجر استان کرمانشاه در  جلسه که صبح روز سه‌شنبه یکم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ و در دفتر مدیرکل کانون استان کرمانشاه برگزار شد، نمایندگانی از اداره‌های : آموزش‌و‌پرورش، بهزیستی، کمیته امداد، به عنوان اعضای کارگروه کودک‌و‌نوجوان دهه فجر استان کرمانشاه نیز حضور داشتند.

او ضمن تبریک پیشاپیش دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، از آمادگی این کارگروه برای حضور باشکوه کودکان و نوجوانان در برنامه‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

فتاحی گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، ادبی وهنری در چهل مرکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و به صورت ویژه در مراکز دو، سه و چهار کرمانشاه، بازدید از موزه کرمانشاه‌شناسی در مرکز جلیلی، موزه عروسک‌ها در مرکز شماره ۴ کانون به عنوان برنامه‌های کارگروه کودک‌و‌نوجوان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه اعلام شده است.

او افزود: همچنین، فضاسازی مراکز کانون توسط اعضا، اجرای برنامه برای تمام کودکان و نوجوانان استان و برای اقشار مختلف روستا، عشایر و مراکز کم‌برخوردار نیز از سوی این کارگروه پیش‌بینی شده است.

او گفت: از دیگر برنامه‌های شاخص می‌توان به معرفی شهدای انقلاب، تجلیل از “شهید توسلی” در شهر کنگاور با حضور فرماندار اشاره کرد.

او ادامه داد: اجرای مهرواره هنری کشوری “مهربان همچون پدر”، تجلیل و معرفی قهرمانان فرهنگی، جذب اعضای مکاتبه‌ای ادبی در روستاها، عشایر و مناطق کم‌برخوردار،…نیز از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این کارگروه است.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه با تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال، بر اجرای این برنامه‌ها با هدف امید، نشاط، پویایی در میان کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار