موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212548
۰۲ بهمن ۱۳۹۸

واکسیناسیون بیش از ۹ هزار کودک در قلعه گنج

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قلعه گنج گفت: با آغاز مرحله‌ی اول طرح ملی واکسیناسیون خانه به خانه فلج اطفال در قلعه گنج، ۹هزار و۴۰۰ کودک قلعه گنجی و ۱۹ کودک تبعه‌ی افغانی مقیم این شهرستان در برابر خطر فلج اطفال واکسینه می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، خسرو چمنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قلعه گنج در حاشیه آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال گفت: این طرح  با ۱۰۵ تیم سیار و ثابت آغاز شد.

اوافزود:کودکان زیر۵ سال متولدین ۲۸ دی ۱۳۹۳ به بعد شامل این طرح مى شوند.

چمنی بیان داشت: تمام مراکز جامع سلامت و پایگاه هاى سلامت شهرى و مراکز بهداشتى درمانى و خانه هاى بهداشت روستایی پذیراى کسانى خواهند بود که به هنگام مراجعه ماموران در منزل حضور نداشتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قلعه گنج تصریح کرد: ماموران طرح فلج اطفال تا سه نوبت برای ارائه خدمات واکسیناسیون فلج اطفال به تک تک خانه‌ها در این شهرستان مراجعه خواهند کرد و افرادی که طی این مدت موفق به دریافت خدمات نشوند باید با مراجعه به پایگاه‌های ثابت واکسیناسیون فرزندان زیر پنج سال خود اقدام کنند.

 

مرحله اول طرح واکسیناسیون خانه به خانه فلج اطفال روز گذشته در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان آغاز شده است و تاسه شنبه یکم بهمن ماه به مدت چهار روز ادامه دارد و نوبت دوم آن نیز در اسفند ماه اجرا خواهد شد.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار