موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212206
۲۴ دی ۱۳۹۸

پویش«من هم یک حامی‌ام» در ایلام اجرا می شود/ وجود بیش از ۴ هزار کودک یتیم در ایلام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: مردم و خیرین عزیز ایلامی می‌توانند با مشارکت در پویش«من هم یک حامی‌ام» در سرپرستی از ایتام شرکت کنند.

به گزارش کودک پرس ، «ضیاء رضایی» در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی این استان اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح را زمینه سازی برای مشارکت گستره مردم نیکوکار استان در دستگیری از ایتام و مشارکت در سرپرستی آنان در قالب طرح« من هم یک حامی ام»  عنوان کرد.

 

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح، هر یک از افراد خیر و نیکوکار استان و یا استانهای دیگر می توانند سرپرستی یک یا چند کودک یتیم و نیازمند این استان را عهده دار و با واریز مبالغی به صورت ماهیانه در رفع نیازهای این کودکان و خانواده هایشان مشارکت داشته باشد.

رضایی با بیان اینکه پویش« من هم یک حامی ام» صورت سراسری در کشور آغاز شده است، گفت: هدف کلی آن جذب یک میلیون حامی در سراسر کشور بوده که سهم استان ایلام در این زمینه 10 هزار و 370 نفر است و مدت اجرای برنامه نیز 4 ماه منتهی به پایان سال است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه هم اکنون بیش از 4 هزار نفر کودکان یتیم و فرزندان محسنین در این استان نیاز به سرپرست و حامی دارند، تصریح کرد: خوشبختانه استقبال مردم استان در مدت کمی که این پویش آغاز شده رضایت بخش بوده و تاکنون 24 درصد این برنامه محقق شده است.

وی یادآور شد: در قالب این طرح هر شهروند، هر کارمند، هر معلم، هر بازاری، هر کلاس درس و هر خانواده شهید به نیابت از شهید والا مقام خود می تواند یک یا چند فرزند معنوی را برای سرپرستی انتخاب کند.

 

رضایی به روش های ثبت نام و مشارکت افراد نیکوکار در این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: مراجعه به سامانه اکرام به آدرس  ekram.emdad.ir ، حضور در دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و تماس  تلفنی با شماره 08432232149 حوزه اکرام استان ایلام از جمله روشهای مشارکت در این طرح است.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار