موقعیت فعلی شما : خانه/فعالان و چهره ها
212164
۲۳ دی ۱۳۹۸

گپ و گفت خواندنی با بازیگر نوجوان محبوب سریال «از سرنوشت»؛ دقیقا خود هاشم هستم!

سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی علی اکبر تحویلیان مدتی است از شبکه دو در حال پخش می‌باشد.

به گزارش کودک پرس ، خیلی از بازیگران موفق و نام آشنا از دوران کودکی و نوجوانی وارد این عرصه شده‌اند و موفقیت و شهرتشان ریشه در دوران کودکی‌شان دارد. از این رو توجه و اهمیت به بازیگران کودک و نوجوان می‌تواند اتفاقات خوبی را در آینده برای آن‌ها و سینما و تلویزیون رقم بزند. در این میان بازیگران خوبی را هم می‌توان نام برد که حتی در جشنواره سال گذشته نیز نامزد دریافت سیمرغ شدند. از جمله امیررضا فرامرزی بازیگر ۱۲ ساله نقش‌هاشم در سریال «از سرنوشت» که این روز‌ها به یکی از پرطرفدارترین بازیگران سریال تبدیل شده است و برای بازی در فیلم سینمایی «اسکی باز» توانست در جشنواره فیلم کودک اصفهان دریافت کند. فرامرزی شیرینی خاصی در بازی اش دارد و سعی کند مودب و سنجیده به سوالات پاسخ بدهد. از طرفی به گفته خودش شخصیت‌هاشم بسیار به خودش نزدیک است. از این رو  گفت‌وگویی با وی داشته ایم که در ادامه می‌خوانید:

با توجه به این که ساکن تهران نیستی، چطور شد وارد بازیگری شدی و اولین کاری که بازی کردی چه بود؟
اولین کارم بازی در فیلم «اسکی باز» بود که با گویش بختیاری بازی کردم. اما بازیگری من از جایی شروع شد که آقای فریدون نجفی در استان چهارمحال و بختیاری تست گرفت و از بین ۷۰ کودک، من را انتخاب کرد و نقش اصلی فیلم اسکی باز را بازی کردم.

بعد از اسکی باز در چه فیلم‌هایی بازی کردی؟
برای بازی در این فیلم در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان پروانه زرین بهترین بازیگر بخش بین الملل، پروانه زرین بهترین بازیگر از نگاه داوران کودک بین الملل و پروانه زرین بهترین بازیگر بخش سینمای ایران را دریافت کردم که برای نخستین بار اولین کودکی بودم که برای یک جشنواره سه جایزه گرفتم. چند فیلم سینمایی و تله فیلم هم بازی کردم.

«از سرنوشت» اولین سریالی است که بازی کردی؟
بله. از سرنوشت خیلی سریالدوست داشتنی بود و بازی در این سریال برای من خیلی حس خوبی بود. آقای خردمندان در اینترنت دنبال بازیگر کودک برای نقش‌هاشم می‌گشت که من را پیدا کرد و گفت این بازیگر را می‌خواهم. چون چهره اش برای نقش‌هاشم مناسب است.

برای تو که تجربه سینمایی داری و هم تجربه بازی در سریال، چه تفاوتی بین این دو وجود دارد؟
من فکر می‌کنم بازی در فیلم سینمایی خیلی سخت‌تر از بازی در سریال است. البته من هر دو تجربه را دوست دارم.

بازی در سینما از چه نظر سخت‌تر است؟
بازیگر برای فیلم سینمایی انرژی بیشتری را صرف می‌کند، اما زمانش کوتاه‌تر است. ولی بازی در سریال طولانی‌تر است و باید زمان بسیاری را برایش بگذاری.

اما بازیگر با بازی در سریال بیشتر به شهرت می‌رسد.
بله من هم با بازی در سریال از سرنوشت خیلی مشهور شدم. خوشبختانه نقش‌هاشم به شخصیت خودم خیلی نزدیک بود و توانستم راحت‌تر بازی کنم.

یعنی مثل‌هاشم شیطون و بازیگوش هستی؟
بله دقیقا خود‌هاشم هستم. بازی‌ها و شیطنت‌های‌هاشم اصلا مربوط به خودم است.

از آنجا که محصل هستی و ساکن تهران هم نیستی، چطور سر فیلمبرداری حاضر می‌شوی؟
خداراشکر شاگرد اول مدرسه هستم و به همین دلیل به من اجازه می‌دهند مرخصی بگیرم و سر فیلمبرداری بروم.
اما برای امتحان‌هایم همیشه سر امتحان حاضر می‌شوم. اتفاقا من سر فیلم «غلامرضا‌تختی» که بودم، آقای تحویلیان با من تماس گرفتند و گفتند می‌خواهند من را ببینند. من هم، چون تهران بودم، با برادرم سر کار رفتیم.

پس در کار‌هایی که بازی می‌کنی، بیشتر برادرت همراهی ات می‌کند؟
بله خداراشکر برادرم همیشه و در همه جا همراه من هست و تا الان که به اینجا رسیدم، همه چیز را مدیون برادرم هستم و با کمک‌های او به اینجا رسیدم.
چون مشوق و حامی من برادرم است و به تنهایی نمی‌توانستم کاری انجام بدهم. البته از خواهرم هم باید تشکر کنم که در درس‌ها خیلی به من کمک کرد تا از بچه‌ها عقب نمانم.

از زمانی که این سریال را بازی کردی، همکلاسی‌هایت که هر شب بازی تو را می‌بینند، چه برخوردی با تو می‌کنند؟ از ارتباط و دوستی ات با سهراب هم بگو؟
سهراب بازیگر و پسر خیلی خوبی است و با هم خیلی دوست شدیم. البته در روز‌های اول فقط دوست بودیم، اما زمان که گذشت و چند ماه با هم در این کار بودیم، خیلی صمیمی‌تر شدیم. چون دو ماه تمرین می‌کردیم تا در دیالوگ‌ها مسلط‌تر شویم. اما در مدرسه بیشتر از من سوال می‌کنند آخر سریال چه می‌شود؟

و تو در پاسخ چه می‌گویی؟
من هم می‌گویم خودتان سریال را ببینید، من آخر کار می‌گویم چه می‌شود.

در کنار بازیگران کودک و نوجوانی که در این سریال با آن‌ها همبازی بودی، رفتار بازیگران بزرگسال با تو چطور بود؟
آقای پوریا پورسرخ عزیز و خانم لیلا بلوکات مهربان و خانم فریبا نادری عزیز را خیلی دوست داشتم. در کنارشان کار کردن خیلی لذت بخش بود.

کلاس بازیگری هم رفتی؟
اصلا. من هیچ دوره بازیگری نگذرانده ام.

تصمیمت برای آینده چیست؟ می‌خواهی بازیگری را ادامه بدهی؟
بله دوست دارم بازیگری را ادامه بدهم. اما دوست دارم حتما پزشک شوم و در دانشگاه رشته پزشکی بخوانم.

الان سر فیلمبرداری هستی؟
نه. اتفاقا پیشنهاد داشتم، اما چون امتحاناتم شروع شده ترجیح می‌دهم روی درس‌هایم کار کنم.

 

 

 

منبع: روزنامه جام جم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 نظر برای "گپ و گفت خواندنی با بازیگر نوجوان محبوب سریال «از سرنوشت»؛ دقیقا خود هاشم هستم!"

سلام … شما امیر رضا فرامرزی

نه من نیستم

آخرین اخبار