موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
211933
۱۹ دی ۱۳۹۸

جشنواره «بوشهر استان دوستدار کودک» در بهمن‌ماه برگزار می‌شود

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: جشنواره بوشهر، استان دوستدار کودک در سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، محمد مظفری  در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره بوشهر شهر دوستدار کودک اظهار داشت: مرحله اول طرح با آموزش مربیان برگزیده مهدها و پیش‌دبستانی‌های استان با همکاری آموزش و پرورش و بهزیستی برگزارشده است.

وی با بیان اینکه دومین مرحله این طرح در قالب جشنواره بوشهر استان دوستدار کودک اجرا می‌شود تصریح کرد: این جشنواره قرار است در جهت کشف و زمینه سازی رشد استعدادهای کودکان استان و همچنین افزایش آگاهی کودکان پیش‌دبستانی و مهدهای کودک به فرهنگ ملی و اسلامی گام بردارد.

مظفری با اشاره به اینکه در این راه با هدایت مربیان آموزش‌دیده و دستگاه‌های مربوطه باید این جشنواره مدیریت شود افزود: جشنواره در سه بخش سرود و نقاشی برای کودکان و قصه‌گویی ویژه مربیان مهد کود و پیش‌دبستانی برگزار می‌شود.

سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر افزود: اختتامیه جشنواره بوشهر، استان دوستدار کودک، در قالب برگزاری نمایشگاه نقاشی نوآموزان سراسر استان و اجرای گروه‌های سرود منتخب در شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این جشنواره در بهمن‌ماه قرار است با مدیریت فرمانداری‌ها و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بهزیستی و آموزش پرورش و با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه کودک در شهرستان‌های ده‌گانه استان برگزار شود.

سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر آثار نو آموزان مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها همچنین دانش آموزان کانون‌های پرورش فکری با موضوعات ورزش و تحرک، نشاط اجتماعی، حقوق شهروندی و هویت اسلامی باید تولید و اجرا شود خاطرنشان کرد: قرار است آثار نقاشی نو آموزان به صورت نمایشگاهی بزرگ در هر شهرستان در معرض دید عموم قرار بگیرد.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار