موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
211832
۱۷ دی ۱۳۹۸

بازی GTA IV در آمریکا حادثه آفرید!

کودک هشت ساله امریکایی پس از بازی GTA با اسلحه مادربزرگش را به قتل رساند.

به گزارش کودک پرس ، مطمئنا همه ما در مورد آثار مخرب بازی‌های ویدئویی شنیده‌ایم، آثاری که ممکن است بر اساس خشونت موجود در بازی‌های بر روان کاربر تاثیر بگذارند. خب به تازگی خبری در مورد بازی GTA IV منتشر شده که گواه بر این قضیه است.

کودکی هشت ساله اهل لوییزیانا آمریکا، پس از پایان انجام بازی در بازی GTA IV با اسلحه به مادربزرگش شلیک کرده است. به گزارش خبرگزاری‌ها، این کودک هشت ساله بعد از پایان یکی از فصل‌های بازی GTA IV اسلحه خانوادگی را برداشته و به مادربزرگ 90 ساله‌اش که در حال تماشای تلویزیون بوده شلیک کرده و او را به قتل رسانده است.

 

البته در گزارش پلیس آمده است که پسر بچه به پلیس کفته است که از تصادف به مادربزرگ شلیک کرده است. گرچه شواهد پلیس بر عمدی بودن شلیک پافشاری دارند. در گزارش پلیس همچنین آمده است که خانواده هیچ مشکلی با هم نداشته‌اند و رابطه ای دوستانه با هم داشته‌اند. همچنین شواهد حاکی از این است که  این کودک قبل از ارتکاب جرم مشغول انجام بازی GTA IV بوده است.

به هر حال این کودک 8 ساله مطمئنا مورد محاکمه قضایی قرار نخواهد گرفت چون هنوز به سن قانونی نرسیده است. بازی GTA IV به سنین بالای 17 سال توصیه شده است و به همراه داشتن خشونت سنگین خود بین کاربران معروف است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار