موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
211789
۱۷ دی ۱۳۹۸

نمایش عروسکی«توپلان» در مراغه به روی صحنه رفت

نمایش عروسکی و موزیکال توپلان بعد از سه روز اجرا در دو‌نوبت صبح‌و‌عصر برای گروه سنی کودک و‌نوجوان در تالار شهید بهشتی مراغه به کار خود پایان داد.

به گزارش کودک پرس ، نمایش عروسکی « توپلان» به کارگردانی علی برنون با استقبال خوب و‌چشمگیر مخاطبان از هفتم لغایت نهم دیماه در محل تالار شهید بهشتی مراغه به روی صحنه رفت .

 این نمایش که دومین کار گروه‌ هنری میکا تبریز ،در شهر مراغه بود دارای مضمون اجتماعی و آموزشی برای کوردکان بود که با استفاده از مایه طنز و موزیک مفاهیم اجتماعی و فرهنگی را به مخاطبان منتقل می کرد.

بر اساس این گزارش عوامل نمایش « توپلان» عبارتند از : بازیگران : احسان سعدی ، هادی علیپور – عروسک گردانان : باهره عبدالحسین زاده _نگین اسماعیلی _سعیده جماعتی _فرناز عبدالحسین زاده –  مدیر برنامه : احسان سعدی – کارگردان : علی برنون

گفتنی است گروه هنری میکا در سال گذشته با نمایش عروسکی قیرخ آیاق (هزار پا) در سالن صوفی مراغه اقدام به اجرای برنامه نمود . این گروه توانسته با حضور در فستیوال های بین المللی جوایز بهترین نمایش از دید تماشاگران و منتقدین و نیز جوایز برترین نمایش را برای میهن عزیزمان کسب نماید .

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار