موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
211549
۱۰ دی ۱۳۹۸

حمایت ۲۰ هزار حامی از فرزندان ایتام و محسنین لرستان/ پویش «هر کارمند یک حامی» اجرایی می‌شود

مدیرکل کمیته‌امداد لرستان گفت: ۱۰ هزار کودک یتیم و غیریتیم نیازمند تحت پوشش این نهاد انقلابی هستند، ضمن اینکه طی سالیان اخیر ۲۰ هزار حامی از این تعداد ایتام و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، جاسم محمدی‌فارسانی با اشاره به حمایت کمیته امداد لرستان از فرزندان یتیم و همچنین غیریتیم خانواده‌های نیازمند، اظهار کرد: طی سال‌های اخیر این نهاد انقلابی توانسته فرزندان یتیم و غیریتیم نیازمند بسیاری را تحت پوشش قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 10 هزار کودک یتیم و غیریتیم نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، ضمن اینکه طی سالیان اخیر 20 هزار حامی از این تعداد ایتام و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) لرستان از افزایش تعداد حامیان از ایتام و فرزندان محسنین لرستان تا پایان امسال خبر داد و گفت: درصدد هستیم در طرح نظام‌سازی ملی با هدف ترویج فرهنگ انفاق و کار خیر، 25 هزار حامی به حامیان تا پایان سال افزوده شود.

محمدی فارسانی، افزایش سرانه پرداختی توسط حامیان را از دیگر اهداف نظام‌سازی ملی عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر میانگین سرانه کمک به ایتام و فرزندان محسنین استان 180 هزار تومان است، حال اینکه این مبلغ در برخی استان‌ها حدود 400 هزار تومان است، بنابراین بایستی با اجرای این طرح ملی، سرانه کمک حامیان را بالا ببریم.

وی بیان داشت: بیش از یک ماه از اجرای طرح نظام‌سازی در استان می‌گذرد و با توجه به استقبال خوب خیرین، انتظار می‌رود تا پایان سال افزایش 25 هزار حامی محقق شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان همچنین به اجرای پویش «هر کارمند یک حامی» در استان در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: با توجه به بخش‌نامه جدید، طی روزهای پیش‌رو شاهد اجرای این پویش در ادارات استان خواهیم شد، طرحی که هر کارمند حداقل از یک فرزند یتیم حمایت کند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار