موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
211455
۰۸ دی ۱۳۹۸

دختر مهابادی قهرمان تنیس روی‌میز آسیای‌میانه شد

رییس هیات تنیس روی‌میز مهاباد گفت: «الینا رحیمی» ورزشکار نوجوان و ملی‌پوش اهل این شهرستان برای دومین سال متوالی مقام نخست رقابت‌های قهرمانی آسیای‌میانه را از آن خود کرد.

به گزارش کودک پرس ، کیوان رحمانی افزود: مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیای‌میانه در ۲ بخش دختران و پسران با حضور ۳۵ بازیکن از کشورهای ایران، قرقیزستان، ترکمنستان، قزاقستان و ازبکستان به میزبانی ازبکستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها علاوه بر «الینا رحیمی» که مقام نخست را به دست آورد، «مبینا صبحانی‌خواه» دیگر پینگ‌پنگ‌باز کشورمان مقام دوم را به خود اختصاص داد و نماینده کشور ازبکستان نیز در رده سوم قرار گرفت.

 

رییس هیات تنیس روی‌میز مهاباد با اشاره به اینکه الینا رحیمی با این قهرمانی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را نیز کسب کرد، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیا در سال جاری برگزار خواهد شد که زمان و مکان برگزاری، هنوز مشخص نشدهاست.

رحمانی بیان کرد: «الینا رحیمی» هم‌اکنون با چهار هزار و ۳۵۰ امتیاز رتبه اول رنکینگ ملی نوجوانان دختر ایران را در اختیار دارد.

تنیسورهای دختر و پسر رده‌های پایه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیای‌میانه هفت سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کردند.

 

«الینا رحیمی» متولد ۱۳۸۳ در مهاباد بوده و طی چهار سال گذشته به عضویت تیم ملی تنیس روی‌میز کشور درآمده است؛ او سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه دارد.

مهاباد دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی در مهاباد فعال است.

 

این شهرستان با ۲۳۷ هزار جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی دارای ۹ هزار ورزشکار است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار