موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
211422
۰۸ دی ۱۳۹۸

مربی تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز: اردوی آسیای‌میانه میدان تجربه‌اندوزی بود

مربی تیم‌‎ملی دختران هوپس و نوجوان تنیس‌روی‌میز کشور گفت: اردوی انتخابی آسیای‌میانه میدان تجربه‌اندوزی و شناخت با سبک‌های مختلف بازی کشورهای همسایه ایران بود.

به گزارش کودک پرس ، زهره ابوطالبیان اظهار داشت: این اردو از یکم تا پنجم دی ماه در ازبکستان برگزار شد و کشورهای قزاقستان، ترکمنستان، ازبکستان، قرقیزستان و ایران حضور داشتند.

وی اضافه کرد: پنج روز ابتدایی این اردو به تمرین آموزشی زیر نظر دیمیتری لونکو مدرس فدراسیون جهانی برگزار شد و سپس به انجام مسابقه انتخابی پرداختند.

ابوطالبیان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی اردوی انتخابی آسیای میانه گفت: کشور میزبان امکانات بسیار خوبی را فراهم کرده بود ضمن اینکه هر کشور با سبک و تکنیک خاص خود ورزشکار اعزام کرده بودند.

مربی تیم ملی هوپس دختران کشور خاطرنشان کرد: عملکرد تمامی بازیکنان کشورمان در این مسابقات مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت و در مجموع رضایتمند بود.

 

وی حضور بازیکنان کشورهای دعوت شده به این اردو با توجه به تجربه و سبک بازی را بهترین میدان برای ملی پوشان کشورمان دانست و گفت: این اردو  کلاس درس آموزشی بسیار خوبی برای استعدادهای منتخب هوپس کشورمان بود.

ابوطالبیان از کشورهای ازبکستان و قزاقستان به عنوان حریفان قدرتمند یاد کرد و گفت: سطح بازی آنها بسیار نزدیک به ما بود و مربیان کشورهای حاضر به خوبی نسبت به تحلیل سایر تیم ها پرداختند.

این مربی همدانی افزود: داشته های تنیس روی میز همدان که در این مسابقات عملکرد درخشانی داشتند، حاصل طرح استعدادیابی و توجه به شکوفایی نخبه ها در کشور بود که باید همین رویه در سطح بهتر برقرار باشد.

وی افزود: تلاش مربیان استعدادیاب و سازنده تنیس روی میز کشور قابل تقدیر است و به طور قطع با حمایت لازم از آنها می توان شاهد موفقیت های ارزنده تر در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

 

ابوطالبیان با تمجید از عملکرد ستایش ایلوخانی بازیکنان همدانی حاضر در اردوی آسیای میانه گفت: این بازیکن با کسب عنوان قهرمانی در این اردو انتخابی جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کرد.

وی اظهار داشت: حضور مربیان سازنده بازیکنان منتخب هوپس کشورمان در این مسابقات نیز تاثیر بسزایی در کسب موفقیت آنها داشت و ستایش نیز به خوبی توصیه های فنی را رعایت و اجرا کرد.

مربی هوپس دختران کشور اضافه کرد: حمایت بیشتر مسوولان، اختصاص اعتبار جداگانه برای استعداد یابی، امکانات سخت افزاری به منظور افزایش زمان بیشتر در استفاده از سالن برای تمرین این دسته از ورزشکاران از مطالبه های ما در سطح استان ها است.

 

زهره ابوطالبیان نیز در سال های اخیر یکی از مربیان موفق در هوپس تنیس روی میز کشور بوده و هفته قبل در ترکیب تیم ملی به ازبکستان اعزام شد.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار