2114
۳۱ مرداد ۱۳۹۵

ساخت سریال برفین در صومعه‌سرا

قهرمان این سریال عروسکی به نام برفین، درباره خوبی و بدی‌ها است.

به گزارش کودک پرس     مهدی مهربان از ساخت سریال برفین در صومعه‌سرا خبر داد و متذکر شد: این سریال با همکاری آموزشگاه روزنه آبی صومعه‌سرا برای پخش از شبکه دو سیما و سپس شبکه باران در این شهرستان در حال تولید است.

کارگردان فیلم آتش زیر خاکستر در پایان با بیان اینکه سریال «برفین» کاری برای گروه کودک و نوجوان است، اظهار کرد: قهرمان این سریال عروسکی به نام برفین، درباره خوبی و بدی‌ها است.80 درصد این سریال در این شهرستان تولید و فیلمبرداری خواهد شد.

مهدی مهربان متولد 1356 در شهرستان صومعه‌سرا است. وی سرپرستی گروه روزنه آبی و مدیر مسئول آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی روزنه آبی، عضو ستاد برگزاری جشنواره نمایش استان در شهرستان صومعه‌سرا در سال 88، دبیر جشنواره فیلم منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی نمایش «تکرار» به نویسندگی جمشید خانیان، اجرا در خانه مشق تهران و نمایش آزاد چون کبوتر، برنده بهترین کارگردانی در سال 79، کسب مقام دوم در رشته نمایشنامه‌نویسی و نویسندگی با اثر شمعدونی‌های آبی در جشنواره سراسری فرهنگی هنری پروانگان، کارگردانی و نویسندگی فیلم آتش زیر خاکستر، اگه مدرسه نبود و صدای زندگی، بازی در فیلم گنجینه جواهر پشته و صبح بخیر سرکار به کارگردانی نادر مقدس، این راز سر به مهر به کارگردانی فردین مهرآیین را در کارنامه هنری خود دارد.

 

 

 

منبع:     ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار