موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
211325
۰۷ دی ۱۳۹۸

کاراته‌کاهای گنبدی ۱۹ مدال در مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین کسب کردند

دبیر هیات کاراته گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: ورزشکاران نونهال و نوجوان شرکت کننده از این شهرستان در مسابقات بین‌المللی کاراته جام ایران زمین موفق به کسب ۶ مدال طلا، دو نقره و ۱۱ برنز شدند.

به گزارش کودک پرس ، ابوالفضل ایگی اظهارداشت: پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین در سبک شوتوکان برای تمام رده‌های سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور ورزشکاران استان‌های مختلف و نیز کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، افغانستان، گرجستان و عراق در تهران برگزار شد.

وی افزود: تیم ۱۹ نفره‌ گنبدکاووس شامل هفت دختر و ۱۲ پسر کاراته‌کا نونهال و نوجوان به مربیگری مجتبی احمدی به این مسابقات سه روزه اعزام شدند.

دبیر هیات کاراته گنبدکاووس ادامه داد: ۶ نفر از پسران عضو تیم کاراته شهرستان با کسب مدال طلا بر سکوی قهرمانی جای گرفتند و کسب دو مدال نقره و چهار برنز از دیگر دستاوردهای پسران گنبدی بوده است.

ایگی افزود:‌ هفت دختر عضو تیم کاراته گنبدکاووس هم همگی بعد از چند روز رقابت با حریفان موفق به کسب مدال برنز و رسیدن به جایگاه سوم شدند.

 

این دوره از رقابت‌ها که در روزهای ۲۷ تا ۲۹ آذر با حضور هزار و ۶۰۰ کاراته کا از تمامی استان ها و چند کشور خارجی در رده های سنی مختلف مردان و بانوان برگزار شد.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار