موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
211287
۰۵ دی ۱۳۹۸

شانزدهمين نمايشگاه تخصصی كودك و نوجوان در همدان گشايش يافت

شانزدهمين نمايشگاه تخصصی كودك و نوجوان، اسباب‌بازی، سرگرمی، تفريحی، ورزشی، لوازم و تجهيزات كمك آموزشی روز شنبه در محل دائمی نمايشگاه‌های بين‌المللی همدان گشايش يافت.

به گزارش کودک پرس ، مديرعامل شركت نمايشگاه هاي بين المللي استان همدان گفت: كودكان سرمايه هاي بسيار غني كشور هستند و والدين با اهميت دادن و توجه خاص به آنها مي توانند در مرحله رشد عقلاني و در عين حال رشد رواني آن ها نقش مطلوبي را ايفا كنند.
حسين الماسي افزود: در اين دوره از نمايشگاه تعداد 70 واحد مشاركت كننده و در سه سالن ابن سينا، الوند و هگمتانه فعاليت دارند.
وي ادامه داد: علاوه بر واحدهاي مشاركت كننده، سازمان ها و ادارات دولتي همچون آموزش و پرورش، هميار پليس، بهزيستي، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و شركت توزيع نيروي برق استان همدان مشاركت دارند.

وي عمده محصولات ارائه شده در نمايشگاه را شامل اسباب بازي، ورزشي، تفريحي، سرگرمي، لوازم و تجهيزات كمك آموزشي عنوان كرد.
مديرعامل شركت نمايشگاه بين المللي استان همدان، حضور آموزشگاه هاي زبان، هوش، خلاقيت، خانه رياضي و آتليه كودك را از ويژگي اين دوره از برپايي نمايشگاه تخصصي كودك و نوجوان دانست.

 

شانزدهمين نمايشگاه تخصصي كودك و نوجوان، اسباب بازي، سرگرمي، تفريحي، ورزشي، لوازم و تجهيزات كمك آموزشي از 25 ديماه تا يك بهمن ماه داير است و علاقمندان مي توانند همه روزه صبح ها از ساعت 10 تا 13 و بعدازظهرها نيز از ساعت 15 تا 20 از اين نمايشگاه بازديد كنند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار