موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
211249
۰۵ دی ۱۳۹۸

۲ نوجوان زنجانی قهرمان نوزدهمین دوره مسابقات Pama ۲۰۱۹

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان، قهرمان نوزدهمین دوره مسابقات Pama ۲۰۱۹ در کشور تایلند شدند.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا نوری ا اظهار کرد:  عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان، قهرمان نوزدهمین دوره مسابقات Pama ۲۰۱۹ در کشور تایلند شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی محاسبات ذهنی با چرتکه در  تایلند، گفت: «سارا امینی» عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ و «آریا مهدیلو» عضو مرکز علمی‌فرهنگی علوم و نجوم، امسال با مشارکت موسسه کودکان هوشمند زنجان در مسابقات بین‌المللی چرتکه رقابت کردند و در تاریخ دوم دی‌ماه ۹۸ موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

چرتکه وسیله‌ای قدیمی است که از صدها سال قبل برای انجام چهار عمل اصلی ریاضی (جمع، تفریق، ضرب و تقسیم) استفاده می‌شود و حتی می‌توان آن را برای محاسبه ریشه دوم و سوم اعداد نیز به کار برد.

 

از جمله مزایای یادگیری چرتکه توسعه و استفاده از تمام مغز، بهبود سرعت و دقت، بهبود حافظه، ارتقای خلاقیت و تمرکز، بهبود اعتماد به نفس، قادر ساختن کودکان و نوجوانان به حل مسائل ریاضی در زمان کوتاه و بهبود قدرت تخیل است.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار