موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
211236
۰۵ دی ۱۳۹۸

همایش «شکوه شعر و تصویر در آثار ادبی کودک و نوجوان» برگزار می‌شود

همایش «شکوه شعر و تصویر در آثار ادبی کودک و نوجوان» از سوی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) مشهد با همکاری انجمن علمی ادبیات کودک و نوجوان دانشگاه، برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، حمیدرضا نویدی مهر، از برگزاری همایش «شکوه شعر و تصویر در آثار ادبی کودک و نوجوان» خبر داد و گفت: گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) مشهد با همکاری انجمن علمی ادبیات کودک و نوجوان دانشگاه، سومین همایش ملی سالانه خود را با عنوان «شکوه شعر و تصویر در آثار ادبی کودک و نوجوان» پنجشنبه 5 دی 98 برگزار می‌کند.

دبیر علمی همایش افزود: در این همایش که در سالن همایش‌های دانشگاه‌ بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) مشهد اجرا می‌شود از دو چهره برتر حوزه کودک و نوجوان؛ فرشید مثقالی؛ تصویرگر پیشکسوت کتاب‌های کودک و نوجوان و برنده ایرانی جایزه هانس کریستین اندرسن و شکوه قاسم‌نیا؛ شاعر و نویسنده حوزه کودک و نوجوان، دعوت کرده‌ایم.

این استاد دانشگاه، درباره برنامه جنبی این همایش نیز توضیح داد: همچنین نمایشگاه تصویرگری کتاب کودک نیز در فضای جنبی همایش «شکوه شعر و تصویر در آثار ادبی کودک و نوجوان» برگزار می‌شود.

نویدی مهر، هدف از برگزاری این همایش را تداوم همایش‌های ملی سالانه این دانشگاه عنوان کرد که با انگیزه دیدار و آشنایی دانشجویان و علاقه‌مندان با نخبگان عرصه تولیدات ادبی کودک و نوجوان و ارتقای سطح دانش آن‌ها انجام می‌پذیرد.

این همایش ساعت 8:30 تا 11:30 پنجشنبه 5 دی‌ماه در خیابان دانشگاه، خیابان اسرا، سالن همایش‌های دانشگاه بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار