موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
211181
۰۴ دی ۱۳۹۸

پنج هزار کودک و نوجوان نیازمند اردبیلی در انتظار کمک‌های خیران

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از پنج هزار کودک و نوجوان بی‌بضاعت در سطح استان اردبیل شناسایی و تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته‌اند که همواره نیازمند یاری خیران و نیکوکاران هستند.

به گزارش کودک پرس ،  حسین دشتی در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار کودک و نوجوان نیازمند در سطح استان شناسایی و تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته‌اند، گفت: خیران و نیکوکاران از طریق ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند به یاری کودکان و نوجوانان نیازمند استان اردبیل بشتابند.
وی با اعلام اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین یاور همیشگی فرزندان خانوار تحت حمایت هستند، بیان کرد: همواره شاهد کمک‌های بیشمار حامیان به کودکان و نوجوانان تحت حمایت هستیم تا در کنار سایر همنوعان خود به موفقیت‌های چشمگیر علمی و تحصیلی دست پیدا کنند.
دشتی با اشاره به اینکه برای یاری‌رسانی هر چه بیشتر به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین تلاش داریم با اجرای طرح «من هم یک حامی هستم» مسیر کمک‌رسانی به آنها را هموارتر کنیم، اعلام کرد: تلاش داریم با افزایش حامیان طرح «محسنین» بیش از پیش به فرزندان خانوار تحت حمایت کمک کنیم تا هیچ دغدغه‌ای در زندگی خود نداشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه طرح «محسنین» با هدف دستگیری از فرزندان خانوار تحت حمایت که دارای سرپرست از کار افتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود، گفت: با توجه به موفقیت‌های بیشمار طرح «اکرام ایتام» نیاز داریم که با ترویج و تبلیغ هر چه بیشتر طرح «محسنین»، بر حامیان این طرح بیفزاییم تا سرانه پرداختی به فرزندان مشمول این طرح افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون میانگین دریافتی ماهانه ایتام تحت حمایت در هر ماه به‌صورت نقدی و غیرنقدی بیش از ۲۸۰ هزار تومان است، بیان کرد: فرزندان مشمول طرح «محسنین» نیز در هر ماه به‌طور میانگین حدود ۹۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

دشتی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند با ثبت‌نام و پرداخت ماهانه مبلغ پنج هزار تومان و یا هر مبلغ دلخواه دیگر در پویش «من هم یک حامی هستم» مشارکت کنند، افزود: با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۴۵ یا از طریق سایت کمیته امداد به آدرس اینترنتی www.ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد استان اردبیل، نیکوکاران می‌توانند در این پویش شرکت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه هدف‌گذاری برای جذب ۱۷ هزار حامی در سطح استان صورت گرفته است، گفت: تلاش داریم با بهره‌گیری از ظرفیت حامیان بتوانیم پاسخگوی نیازهای ضروری فرزندان خانوار تحت حمایت باشیم.

وی با اعلام اینکه ۱۶۵۰ یتیم و ۳۷۰۰ فرزند مشمول طرح «محسنین» تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد، بیان کرد: ۱۴ هزار حامی با کمک‌های خود به ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت کمک می‌کنند که بخش مهمی از مشکلات آنها از این طریق برطرف می‌شود.
دشتی با بیان اینکه ایتام و فرزندان مشمول طرح «محسنین» دارای استعداد و توانایی‌های بسیاری هستند، افزود: با یاری خیران و حامیان نیکوکار آنها نیز خواهند توانست به موفقیت‌های چشمگیری در زندگی خود دست پیدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به ستاد اکرام ایتام و محسنین واقع در کمیته امداد استان اردبیل و شهرستان‌های تابعه، یا تماس تلفنی با شماره پشتیبانی ۰۴۵۳۳۷۴۶۲۰۰ (در ساعت اداری) نیز در طرح «من هم یک حامی هستم» شرکت کنند.

در ادامه این دیدار، خلیل نیکشاد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به اینکه کمیته امداد با اقدامات مؤثر خود گام‌های بلندی را برای فقرزدایی و کاهش محرومیت در سطح استان برداشته است، بیان کرد: یکی از اقدامات مهم این نهاد طرح اکرام ایتام است که تلاش داریم با همکاری‌های هر چه بیشتر در این زمینه به کودکان و نوجوانان نیازمند استان اردبیل بیش از پیش کمک کنیم.

 

 

 

منبع: کمیته امداد امام خمینی(ره)

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار