موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
211171
۰۴ دی ۱۳۹۸

توصیه‌های مهم رهبرانقلاب به نوجوانانی که وارد وادی تکلیف می‌شوند

صفحه مجازی نوجوان، توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب به نوجوانانی که وارد وادی تکلیف می‌شوند را تحت عنوان «آغاز ماموریت ویژه» منتشر کرده است.

به گزارش کودک پرس ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه‌ یک دختر نوجوان درباره موعد تکلیف الهی، ورود به این وادی را تبریک گفتند و توصیه‌هایی برای دختران و پسرانی که به این عرصه تکلیف الهی وارد می‌شوند، بیان داشتند.

از این رو صفحه مجازی نوجوان وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای با انتشار عکس نوشته‌ای زیبا،  توصیه‌های مهم رهبرمعظم انقلاب به نوجوانانی که وارد وادی تکلیف می‌شوند را تحت عنوان «آغاز ماموریت ویژه» منتشر کرده است.

 

در متن کامل این عکس نوشته آمده است:

«وارد شدن به وادی تکلیف الهی، بر شما مبارک باد. شما اکنون مخاطب خدای بزرگ و مهربان هستید، و این شرف عظیمی است. سعی کنید دستورات خدا را یاد بگیرید و به آن عمل کنید. این، شما را خوشبخت و ارزشمند و مفید برای دیگران خواهد کرد. رهبران اسلام یعنی پیغمبر و ائمه‌ معصومین علیهم السلام بهترین پیشوایان‌اند؛ سعی کنید آنها را بشناسید و پیروی کنید.

 

درس خواندن و تهذیب اخلاق و هوشیاری سیاسی همراه با تلاش‌های انقلابی، وظائفی هستند که دختران و پسران این نسل باید آنها را هرگز فراموش نکنند. من سالگرد مکلف شدن شما را تبریک میگویم و برای شما دعا میکنم.»

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار