موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
211157
۰۳ دی ۱۳۹۸

۵۰۰ یتیم و کودک نیازمند خراسان شمالی چشم‌انتظار حامی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون ۵۰۰ کودک یتیم و نیازمند این نهاد فاقد حامی هستند.

به گزارش کودک پرس ، مجید الهی راد تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی را سه هزار و ۱۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون ۲۰۰ کودک یتیم حامی ندارند و چشم‌انتظار کمک خیران هستند.
الهی راد با اشاره اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۱۳۷۸ به‌منظور تأمین هزینه‌های معیشتی، درمانی، تحصیلی، مسکن و سایر نیازهای فرزندان محروم از نعمت پدر توسط کمیته امداد در حال اجرا است اظهار کرد: علاوه بر این طرح محسنین نیز از سال ۱۳۹۰ به‌منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین فرزندان خانوارهای دارای سرپرست بیمار، زندانی و سالمند در استان در حال اجرا است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی ادامه داد: هم‌اکنون بیش از سه هزار و ۱۴۷ نفر کودک نیازمند نیز تحت پوشش طرح محسنین هستند که ۳۰۵ نفر از این کودکان حامی ندارند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون ۲۵ هزار حامی نیکوکار در راستای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین با این نهاد تعامل مستمر دارند که امسال این حامیان نیکوکار حدود ۱۴ میلیارد تومان به ایتام نیازمند و فرزندان محسنین این استان کمک کرده‌اند.

 

وی افزود: علاوه بر کمک‌های مالی، برخی از حامیان در خصوص کمک‌های تحصیلی، درمانی و جهیزیه ایتام و فرزندان محسنین نیز با کمیته امداد این استان مشارکت دارند.

 

 

 

منبع: کمیته امداد

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار