موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
211142
۰۳ دی ۱۳۹۸

آغاز ثبت نام جامع‌ترین دوره تربیت مربی قرآن کودک در شهر تهران

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر از ثبت نام جامع‌ترین دوره تربیت مربی قرآن مهدکودک و پیش دبستانی در شهر تهران خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمد صادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: ثبت نام جامع ترین دوره تربیت مربی قرآن مهد کودک و پیش دبستانی در شهر تهران آغاز شد.

وی گفت :  این دوره‌ که با هدف تربیت استادان متخصص قرآنی برگزار می‌شود، در سه بخش علوم قرآنی، خلاقیت و روانشناسی و در ۷۸ ساعت آموزش تئوری و ۱۰۰ ساعت کارورزی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها، توانایی تدریس حفظ ۵ الی ۶ سوره از قرآن کریم به همراه آیات و احادیث کاربردی ، حروف الفبا، و روخوانی قرآن کریم به کودکان را فرا میگیرند که همه این آموزش ها به روش‌های مختلف اعم از بازی، سرگرمی، نقاشی، کاردستی و … است.

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: این دوره آموزشی به گونه‌ای طراحی شده‌است که مربیان با نکات و مهارت های روانشناسی نظیر نحوه ارتباط با کودک، روانشناسی رشد کودک، کنترل خشم کودک، تربیت جنسی کودکان آشنا شده و همچنین دوره‌های خلاقیت مانند نقاشی خلاق،نمایش خلاق، آموزش مقدماتی گریم کودک ،کاردستی و کلاژ و اوریگامی را نیز فرا می‌گیرند.

محسنی کبیر افزود: این دوره جامع برای نخستین‌بار در کشور به همت سازمان دارالقرآن خانه کارگر طراحی و اجرا شده و ظرفیت آن ۵۰۰ نفر است که داوطلبان این دوره ابتدا باید در یک جلسه کلاس پیش نیاز شرکت کنند.

وی در آخر گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند تا ۱۵ دیماه ۱۳۹۸ با شماره ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس گرفته و یا عدد ۳۳ را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ ارسال کنند.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار