موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
210981
۲۷ آذر ۱۳۹۸

عضو کودک کتابخانه عمومی کودکان باران رشت برگزیده کشور شد

ناژین مهرگان پیربازاری عضو فعال کتابخانه عمومی کودکان باران رشت شایسته تقدیر دومین دوره مسابقه کتابخوانی “پوپک دانا” شناخته شد.

به گزارش کودک پرس ، اختتامیه‌ دومین دوره مسابقه کتابخوانی “پوپک دانا” با حضور مسئولین، مروجان کتاب و دوستداران کتاب و کتابخوانی با هدف کمک به افزایش درک مطلب کودکان در مواجهه با یار مهربان، کمک به نحوه بیان دانش آموزان، نحوه صحیح استفاده از فضای مجازی توأمان به کودکان و والدین آنها برای مشارکت حداکثری خانواده در فعالیت‌های فرهنگی فرزندان و در چهار بخش برگزیدگان طلایی، نقره‌ای، برنزی و شایستگان تقدیر در پژوهشکده فرهنگ و هنر تهران برگزار شد.

در این مراسم ویژه ناژین مهرگان پیربازاری، از اعضای فعال کتابخانه عمومی کودکان باران رشت با کسب امتیازات لازم به عنوان برگزیده کشوری جشنواره در بخش شایستگان تقدیر شناخته شد و لوح یادبود دومین جشنواره”پوپک دانا” را با خود به خانه برد.

ناژین مهرگان پیربازاری پنج ساله، نوآموز پیش دبستانی و عضو فعال کتابخانه عمومی کودکان باران رشت در این مسابقه کتابخوانی با معرفی کتاب «ماجراهای احمد و ساعت» نوشته فرشته طاهرپور در بخش پویش کتابخوان مجازی این جشنواره شرکت کرده و با بیش از 500 کودک از سراسر کشور به رقابت پرداخت که در نهایت با انتخاب داوران مسابقه به عنوان اثر برتر این مسابقه در بخش شایستگان تقدیر شناخته شد.

دومین دوره جشنواره کتابخوانی «پوپک دانا» با شعار «بخوانیم؛ بفهمیم؛ بگوییم» با هدف ترغیب کودکان و نوجوانان به مبحث مطالعه و کتابخوانی در تابستان سال جاری (۱۳۹۸) با همت خانه کتاب در سراسر کشور برگزار شد.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار