موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
210885
۲۶ آذر ۱۳۹۸

نمایش «پینوکیو» در شهرکرد به صحنه رفت

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش «پینوکیو» از سوی هنرجویان بازیگری کودک و نوجوان آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام شهرکرد به روی صحنه رفت.

به گزارش کودک پرس ، شهرام فرجی ضمن اعلام این خبر افزود: نمایش «پینوکیو» به نویسندگی و کارگردانی سارا شمس و با حضور هنرجویان ترم یک و دو آموزشگاه آرام اجرا شده است.

وی افزود: این نمایش دو اجرای رایگان ویژه خانواده این هنرجویان و علاقه مندان به هنر نمایش داشت که با استقبال خوب مخاطبان روبه رو شد.

فرجی ادامه داد: این نمایش برگرفته از داستان انیمیشن پینوکیو است و تلاش دارد محبت را با زبان کودکانه به نمایش بگذارد.

وی افزود: محمد احمدی، محدثه محمدی، سروش غفاری، حدیث امینی، الهه صیادی، پویا منصوری، امیرمحمد مهرپور، هلنا چهرازی و  ضحا کریمیان در این نمایش ایفای نقش کردند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سبحان امینی ساخت موسیقی، محمدحسن پورکاوه منشی صحنه و ندا اعرابی و غزل ملکی به عنوان گریمور در این اثر فعالیت نمودند که همگی از هنرجویان کودک و نوجوان آموزشگاه تئاتر آرام می باشند.

آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام شهرکرد از سال ۱۳۹۲ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و هنرجویان آموزش دیده در این آموزشگاه در بسیاری از آثار نمایشی در تئاتر استان اکنون فعالیت دارند. 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار