موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
210791
۲۵ آذر ۱۳۹۸

معرفی برگزیدگان جشنواره کودک آنلاین

نخستین جشنواره کودک آنلاین با معرفی آثار برگزیده این جشنواره در دو بخش فیلم کوتاه و وِبسِری به کار خود پایان داد.

به گزارش کودک پرس ، در بخش فیلم کوتاه جایزه بزرگ این جشنواره تعلق گرفت به فیلم «فیکا و فیدان» به کارگردانی «دلاور دوستانیان».

«باتک» به کارگردانی «مهدی ماهان» و «به هیچ کس نگو کجایی» به کارگردانی «شهریار مردای گور گاورزی» نیز به ترتیب رتبه‌های اول و دوم هنری این بخش از جشنواره را به خود اختصاص دادند.

جایزه ویژه هیات داوران جشنواره کودک آنلاین در بخش فیلم کوتاه هم به فیلم «درخت پرتغال» به کارگردانی «امیر هوشنگ معین» اعطا شد.

در بخش وبسری، هیات داوران به اتفاق آرا فیلم «بارماخ» به کارگردانی «امین حق شناس» را شایسته جایزه بزرگ نخستین جشنواره کودک آنلاین در بخش وبسری دانستند.

فیلم‌های «گاودرمانی» به کارگردانی مهدی شاه پیری و «خل و چل» به کارگردانی نوید سید علی اکبر هم به ترتیب رتبه‌های اول و دوم هنری این بخش را به خود اختصاص دادند.

هیات داوران فیلم «نی نی ناف» به کارگردانی «گلنوش شریفی» را به عنوان رتبه نخست کسب و کار و «شورای سیاستگذاری» به کارگردانی «پوپک کفیلی» را به عنوان رتبه دوم کسب و کار این بخش از جشنواره کودک آنلاین معرفی کردند.

همچنین «هوتن پورزکی» آهنگ ساز تعدادی از آثار وبسری جشنواره کودک آنلاین از سوی هیات داوران به عنوان پدیده این جشنواره انتخاب شد.

منبع: شبکه خبر
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار