موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
210779
۲۵ آذر ۱۳۹۸

آغاز درمان کودکان ناشنوای سیستان و بلوچستان

نخستین گروه کودکان ناشنوای شناسایی شده سیستان و بلوچستان بهمراه خانواده‌های خود و به منظور انجام مراحل درمان و کاشت حلزون شنوایی وارد مشهد مقدس شدند.

به گزارش کودک پرس ،«بخشش»؛ به دنبال اعزام گروه جهادی «بخشش» شامل پزشکان و متخصصان بخش کاشت حلزون شنوایی و تعدادی از ادیولوژیست‌های متخصص شنوایی شناسی در ماه تیر امسال به ایرانشهر و انجام امور تشخیصی برای ۲۲۰ نفر از کودکان مبتلا به عارضه ناشنوایی، عملیات تکمیلی درمانی کودکان که نیازمند کاشت حلزون شنوایی هستند از ۲۳ آذر آغاز شد.

آقای دکتر محمد اجللوئیان، مدیرعامل بنیاد «بخشش» گفت: در برنامه جهادی که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر صورت پذیرفت، تعداد ۶۱ کودک ناشنوای نیازمند کاشت حلزون شنوایی شناسایی شده است که عملیات تکمیلی و درمانی این بیماران در قالب ۱۰ گروه ۶ نفره با همراهی و مشارکت تخصصی و علمی مرکز کاشت حلزون شنوایی خراسان رضوی از نیمه دوم آذر امسال در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود، گروه نخست این بیماران بهمراه خانواده‌های خود دیروز وارد شهر مشهد شدند و با همکاری آستان قدس رضوی در اقامتگاه این مجموعه اسکان داده شدند تا با برنامه ریزی بنیاد «بخشش» و مرکز کاشت حلزون شنوایی خراسان رضوی طی ۳ روز متوالی امور درمانی آن‌ها انجام شود.

مدیرعامل «بخشش» گفت: مراحل اولیه امور درمانی این بیماران در بهمن امسال پایان می‌یابد و مرحله دوم نیز بلافاصله آغاز خواهد شد.

 

این اقدام نیک اندیشانه با برنامه ریزی و هماهنگی مشترک بنیاد «بخشش»، دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، حمایت‌های تخصصی و علمی مرکز کاشت خراسان رضوی، پشتیبانی آستان قدس رضوی و حمایت مالی خیرین حقیقی و حقوقی بویژه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مرحله اجرا در آمده است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار