موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
210742
۲۴ آذر ۱۳۹۸

وزیر ارتباطات: کودک‌آنلاین بی‌نظیر بود

نخستین جشنواره وب سری و فیلم کوتاه کودک‌آنلاین که از ۲۰ آذرماه آغاز به کار کرده است و فردا ۲۳ آذرماه به کار خود پایان می‌دهد، روز دوم جشنواره میزبان وزیر ارتباطات و خانواده‌اش بود که برای تماشای آثار به سالن ٨ باغ کتاب آمده بودند.

به گزارش کودک پرس ، در حاشیه این جشنواره، محمدجواد آذری جهرمی در خصوص دخالت نکردن این وزارتخانه در حوزه تولید محتوا گفت: کودک‌آنلاین یک شتاب‌دهنده است و به کسانی که می‌خواهند تولید محتوا انجام دهند کمک می‌کند. وزارت ارتباطات طبیعتا در حوزه محتوا ورود نمی‌کند؛ محتوا را هنرمندها و مردم می‌سازند و مردم هم مصرف می‌کنند.

وی اضافه کرد: نکته قابل توجه این است که به تولیدکنندگان کمک و راه را برایشان تسهیل کنیم تا بتوانند ایده و خلاقیتی که در ذهنشان است را به محصول تبدیل کنند و مصرف‌کنندگان نیز بتوانند این محصولات را استفاده کنند. بنابراین ایجاد این زنجیره با عنوان کودک‌آنلاین برای مخاطبان کودک و نوجوان ما هدفی بود که در وزارت‌خانه پیگیری کردیم تا از زنجیره توزیع‌کنندگان که دارندگان محتوای ویدیویی هستند گرفته تا تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران به هم متصل شوند و بتوانند کار را پیش ببرند.

جهرمی با ابراز از این جشنواره گفت: در هر صورت تلاش خیلی زیادی توسط دوستان برگزارکننده کشیده شد؛ دوستانی که هیات اجرایی و داوری بودند، هم‌چنین مجموعه روابط عمومی وزارت‌خانه که این مسئولیت را بر عهده گرفت که بتواند این کار را پیش ببرد و همه دست به دست یکدیگر کار بسیار سنگینی انجام دادند.

او با بیان این که کارهای بسیار خوب، بی نظیر و فاخری از این جشنواره استخراج شده است، گفت: من امروز با خانواده‌ام آمدم و بخشی از کارها را دیدم. حالا که با بچه‌هایم این کارها را می‌بینیم؛ به نظرم بی‌نقص و بی‌نظیر هستند، ضمن آن که می‌توانند محتوای مورد نیاز کودک و نوجوان ما را با استفاده از خلاقیت‌های جوان‌های ایرانی برطرف کنند. این موضوع از دو جهت فرهنگی و اقتصادی موثر است، چرا که وقتی از لحاظ  اقتصادی جوان‌های خودمان سودش را ببرند، اتفاق بسیار خوب و ارزشمندی رخ داده است.

جشنواره کودک‌آنلاین به عنوان یک شتاب‌دهنده تولید محتوای مناسب ویژه کودکان و نوجوانان برای فضای مجازی عمل می‌کند.

 

نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب‌سری کودک‌آنلاین در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده‌های برتر، مشارکت در تولید ایده‌ها و انتخاب تولیدات برتر در حال برگزاری است.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار