موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
210568
۲۱ آذر ۱۳۹۸

نمایشگاه کودک و خانواده در اردبیل گشایش یافت

مسئول برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اردبیل از گشایش نمایشگاه کودک و خانواده در نمایشگاه بین‌اللملی اردبیل خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، کبری معصومی، مسئول برگزاری نمایشگاه بین المللی اردبیل گفت: نمایشگاه کودک و خانواده، آرایشی و بهداشتی، سوغات و هدایا با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

او افزود: در این نمایشگاه شرکت‌ها و تولیدکنندگان محصولات خود را در ۵۳ غرفه که ۱۵ غرفه آن مربوط به سوغات و هدایایی از استان‌های خراسان رضوی، کرمان، یزد، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و بقیه مربوط به استان اردبیل می‌باشد در معرض دید عموم قرار داده اند.

مسئول برگزاری نمایشگاه بین المللی اردبیل هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه تجهیزات لازم برای خانواده ها، مهد کودک ها، آموزشگاه ها، مدارس و همچنین آشنایی همشهریان با سوغات و هدایای استان‌های مختلف کشور می‌باشد.

معصومی گفت: ارائه آخرین تولیدات و محصولات تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان اردبیل توسط واحد‌های تولیدی، آشنایی با سلایق و درخواست‌های مصرف کنندگان، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکننده و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان در دستور کار است.

او بیان کرد: نمایشگاه کودک و خانواده، لوازم آرایش و بهداشتی، سوغات و هدایا تا ۲۲ آذر ماه به مدت پنج روز از ساعت ۱۵ الی ۲۲ شب برای بازدی عمومی دایر می‌باشد.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار