موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
210450
۱۹ آذر ۱۳۹۸

جشنواره «گردشگری کودک و خانواده» در همدان برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از برگزاری جشنواره ملی «گردشگری کودک و خانواده» در دی ماه امسال در همدان خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود همدان در زمینه گردشگری کودک به دنبال معرفی شایسته این استان به عنوان پایلوت شهر کودک هستیم.

به گزارش کودک پرس ، علی خاکسار با بیان اینکه همدان یکی از ۹ استان منتخب برای برگزاری رویداد ملی در نیمه دوم سال بوده است، بیان کرد: همدان با عنوان برند گردشگری کودک و خانواده در کشور شناخته شده و رویدادهایی مانند جشنواره‌های تئاتر و فیلم کودک و نوجوان و نمایشگاه گردشگری که طی دو سال اخیر برگزار شده، در این روند مؤثر بوده‌ است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کودکان در انتخاب مقصد گردشگری خانواده‌ها نقش مؤثری دارند، اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی برای این جشنواره تنظیم و به معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی ارسال شده است و در روزهای آینده جلسه هماهنگی با دستگاه‌های مختلف با حضور رسانه‌ها انجام خواهد شد.

خاکسار تاریخ پیشنهادی برگزاری جشنواره گردشگری کودک و خانواده را ۱۸ تا ۲۳ دی‌ماه عنوان کرد و گفت: این تاریخ به احتمال زیاد تصویب خواهد شد و برای تمامی روزهای جشنواره  یک برنامه خاص تعریف شده است.

 

وی در پایان معرفی همدان به عنوان پایلوت شهر کودک را مستلزم همکاری دستگاه‌های مرتبط دانست و بیان کرد: مشارک و همراهی ارگان‌هایی از جمله آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانشگاه‌های استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری همدان در جهت هم افزایی، می‌تواند در دستیابی همدان به این عنوان تأثیرگذار باشد.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار