موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
210256
۱۷ آذر ۱۳۹۸

ستایش از دختر مسلمان به خاطر نجات دانش‌آموزان در ویسکانسین

در پی چاقوکشی در یکی از دبیرستان‌های ایالت ویسکانسین در آمریکا، یک دختر نوجوان مسلمان همکلاسی‌هایش را به مسجد خارج از مدرسه برده و در آنجا پناه داد.

به گزارش کودک پرس ، ویدئوی گرفته شده از دوربین های مداربسته اقدام شجاعانه یک دختر ۱۷ ساله مسلمان را نشان می دهد.  این دختر مسلمان درهای مسجد به روی دانش آموزانی که از حمله چاقوکشی در دبیرستانی در ایالت ویسکانسین آمریکا گریخته اند باز کرده و به آنان پناه می دهد.

دعا احمد دانش آموز سال بالایی در دبیرستان اوشکاش وست، هنگام حادثه درهای مسجد را گشوده و خودش و همکلاسی هایش را در آنجا پناه می دهد.

دعا روز چهارشنبه در مصاحبه ای تلفنی در گفتگویی گفت: من کاری را انجام دادم که در آن لحظه درست به نظر می رسید.

به گفته دین اسمیت ، رئیس پلیس منطقه صبح روز سه شنبه ، پس از اینکه یک دانش آموز ۱۶ ساله با ضربات چاقو به یک افسر مدرسه حمله کرد، هرج و مرج این دبیرستان را فراگرفت. افسر نیز به دانش آموز شلیک کرد. این مسجد در نزدیکی مدرسه واقع شده بود.

به گفته دعا احمد معلم به دانش آموزان گفته بود که از مدرسه فرار کنند ولی کسی دلیل آن را نمی دانست. احمد گفت: ما گفتیم که دلیل آن هر چیزی می تواند باشد اما ارعاب و ترس زیادی در جریان بود و من تصمیم گرفتم همه را در داخل مسجد پناه دهم.

 وی گفت: من فقط خوشحالم که توانستم در آن لحظه کد ورودی را وارد کنم و همه را در آنجا وارد کنم.

شاهدان می گویند عمل او بسیار قهرمانانه بوده است. وی در چنین شرایط  مخوف بهترین واکنش را نشان داده و نگذاشته ترس او را دربربگیرد.

 حدود ۱۰۰ دانش آموزان در مسجد پناه گرفتند و خوشبختانه آسیبی به کسی وارد نشد.

منبع: خبرگزاری حوزه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار