21025
۰۸ مرداد ۱۳۹۶

بی‌توجهی پدر و گرمای 43درجه جان کودکی را گرفت +عکس

پدر این کودک که اکنون متهم به آدم کشی است این کودک را برای چندین ساعت در اتاق خوابی با هوای نامناسب رها کرده بود.

به گزارش کودک پرس ، “ویلیام هندریکسون”، مرد 25 ساله اهل فلوریدا که دو فرزند 8 ماهه و 2 ساله اش، را در اتاق خوابشان در گرمایی شدید رها کرده بود اکنون با اتهام آدم کشی روبرو است. کودک 8 ماهه این مرد بعد از آنکه پلیس و پزشکان نتوانستند جانش را نجات دهند جانش را از دست داد.

فرزند دیگر این مرد که یک دختر 2 ساله است بدلیل کم آبی شدید بدن در بیمارستان بستری شده است. بررسی ها نشان می دهد که دمای هوا در اتاق خواب این دو کودک، حدود 43 درجه سانتی گراد بوده است.

این مرد پیشتر از سوی خدمات اجتماعی محلی، اخطاری در خصوص تنها رها نکردن کودکان خود در اتاق خواب دریافت کرده بود. این درحالی است که نامزد و همسر این مرد هفته پیش بدلیل سرقت یک دستگاه Xbox از منزل مادر شوهرش بازداشت شده بود. مادر 24 ساله این دو کودک هم اکنون بدون قرار وثیقه در زندان پینلاس کانتی در فلوریدا بسر می برد.

ویلیام نیز که اکنون با اتهام کوتاهی در نگهداری از فرزندان و همچنین آدم کشی روبرو است با تعیین قرار وثیقه 14 هزار دلاری به زندان پینلاس کانتی فلوریدا منتقل شده است.

گفتنی است؛ پلیس فلوریدا با انتشار اطلاعیه ای از شهروندان خواست تا کودکان و همچنین افراد سالخورده را در فضاهای محدود و یا دارای تهویه نامناسب نگهداری نکنند.

 

 

 مرگ
 مرگ

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار