موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
210202
۱۶ آذر ۱۳۹۸

اجرا نمایش «آرزوهای بافتنی»

نمایش «آرزوهای بافتنی» ویژه گروه‌های سنی خردسال و کودک تا پایان ماه آذر ۱۳۹۸ به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش کودک پرس ، فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: نمایش «آرزوهای بافتنی» کاری از واحد تولید تئاتر کانون پرورش فکری این استان برای نمایش عموم و در سالن نمایش مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه به روی صحنه رفته است.

او گفت : بر همین اساس، در راستای فعالیت واحد تولید تئاتر و انجمن هنرهای نمایشی کانون استان کرمانشاه و پیگیری برای اجراهای مداوم نمایشی برای کودکان‌ونوجوانان کرمانشاهی، نمایش «آرزوهای بافتنی» از آذرماه امسال در سالن نمایش مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری در شهر کرمانشاه در حال نمایش است.

فتاحی افزود: ساخت تمام نقش‌های این نمایش روی تابلوی نمایش و با همراهی لحظه به لحظه بچه‌ها (تماشاگران) انجام می‌شود، که تجربه ای دل‌نشین و مفرح از انجام نمایش مشارکتی است.

 

مدیرکل کانون استان کرمانشاه گفت: همدلی، دوستی، گذشت و همکاری شخصیت‌ها از شاخصه‌های این نمایش است که با ترانه‌های شاد و مفهومی همراه می‌شود.

«هادی لایقی»، مربی هنری کانون استان کرمانشاه و کارگردان این نمایش گفت: نمایش «آرزوهای بافتنی» شامل مفاهیم آموزشی نسبت به اهمیت آب در زندگی امروزی و همچنین، توجه به طبیعت و محیط زیست است.

 

لایقی گفت: نمایش «آرزوهای بافتنی» در سال‌های گذشته در شهر همدان و با بازیگران همدانی حدود یکصد و سی اجرا داشته و در دوسال متوالی در بخش اجراهای ویژه شهرستان‌های جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان، در شهرهای اسدآباد و بهار به روی صحنه رفته است.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار