موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
209992
۱۰ آذر ۱۳۹۸

آموزش ۱۰۰ دانش‌آموز خوزستانی در باشگاه کارآفرینی نوجوان

منجزی از آموزش ۱۰۰ دانش‌آموز خوزستانی در باشگاه کارآفرینی نوجوانان استان خبر داد و گفت: سعی ما بر این است که باشگاه کارآفرینی نوجوانان در تمام نقاط استان به ویژه شهرهای کمتر برخودار اجرا شود.

به گزارش کودک پرس ، «مجید منجزی» در حاشیه برگزاری دوره های کارآفرینی ویژه نوجوانان خوزستان، اظهار کرد: هدف از ایجاد این باشگاه ارزسابی، شناسایی و شکوفایی استعدادها در 2 رده سنی 12 تا 15 و 16 تا 18 سال است که طی 2 روز در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی (علیه‌السلام) اهواز برگزار شد.

مدیر باشگاه کارآفرینی نوجوان خوزستان ترویج کارآفرینی در سنین قبل از ورود به دانشگاه را از دیگر اهداف عنوان کرد و افزود: در این دوره 26 رهیار توسط دفتر توسعه و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور آموزش دیده و این رهیارها به مدت 18 ماه، 100 دانش آموز حاضر در این دوره را رصد و آموزش می دهند.

وی با بیان اینکه جلسات هر 2 هفته یکبار در مرکز فنی و حرفه ای امام علی (علیه‌السلام) اهواز برگزار می شود اضافه کرد: باشگاه کارآفرینی نوجوان طرحی نوآورانه است که قصد داریم این طرح را برای سنین قبل از نوجوانی یعنی کودکی نیز برگزار کنیم.

منجزی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری ادارات کل کمیته امداد، آموزش و پرورش و آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در حال اجراست تصریح کرد: سعی ما بر این است که باشگاه کارآفرینی نوجوانان در تمام نقاط استان به ویژه شهرهای کمتر برخودار اجرا شود.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار