موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
209969
۱۰ آذر ۱۳۹۸

تجلیل خانواده شهدای فاطمیون از عوامل «منطقه پرواز ممنوع»+ عکس

خانواده شهدای لشکر فاطمیون از هنرپیشه‌های نوجوان فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» تجلیل کردند.

به گزارش کودک پرس ، فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» با حضور خانواده شهدای لشکر فاطمیون و عوامل فیلم در سینمای تربیت و فرهنگ استان قم اکران و در پایان از هنرپیشه‌های نوجوان این فیلم توسط خانواده شهدای فاطمیون تجلیل شد. در این فیلم که برای مخاطب نوجوان تولید شده است، یکی از سه قهرمان نوجوان فیلم، افغانستانی است که با خلاقیت و هوش سرشارش در مسیر نخبگی گام برمی‌دارد.

 

 

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند. فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان بوده و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را هم از آن خود کرده است.

شهرهای بدون سینما یکی از اهداف فروش فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» بود که از همان ابتدا و حتی پیش از زمان اکران در سینماهای سراسر کشور، امکان نمایش در آنها فراهم شد. اکران در شهرهای بدون سینما به وسیله سینما سیار انجام شد و تا کنون در این نقاط بیش از 30 هزار نفر به تماشای فیلم «منطقه پرواز ممنوع» نشسته‌اند.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار