موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
209949
۰۹ آذر ۱۳۹۸

نمایش «سفر شادی» در گرمسار به روی صحنه رفت

نمایش کودک و نوجوان «سفر شادی» به نویسندگی سحر صبا و کارگردانی حسین نصیری در سالن بهار شهرستان گرمسار به روی صحنه رفت.

به گزارش کودک پرس ، کارگردان این نمایش ابراز داشت : نمایش سفر شادی با هدف ایجاد امید و شجاعت در بین کودکان و نوجوانان توسط گروه یک گرمسار از پنجم آذر صبح ها برای مدارس به روی صحنه رفته است و از هفتم لغایت بیستم آذر ۹۸ نیز ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سالن بهار گرمسار اجرا می‌شود.

نصیری افزود: نمایش سفرشادی، داستان دختری سرطانی است که قبل از اینکه به اتاق عمل برود ناامید است و انگیزه خود را برای زندگی از دست داده است، اما پزشک و تیم پزشکی باعث می شوند که دختر شجاعت، امید و انگیزه خود را به دست آورد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای نمایش کودک در جامعه گفت : سازمان ها و نهادهای فرهنگی باید از نمایش های کودک و نوجوان که به عقیده کارشناسان از اصول صحیح نمایشی پیروی  می کند حمایت کنند تا علاوه بر ایجاد خلاقیت، کودکان با هنر تئاتر آشنا شوند و تئاتر خوب را  تشخیص دهند.

وی ادامه داد:سازمان های مربوطه درشهرستان گرمسار با این گروه نمایشی همکاری خوبی داشتند و این نمایش با حمایت  دفترنمایش  حوزه هنری استان سمنان، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پروش شهرستان گرمسار آماده اجرا شده است.

سناتور حسینی، امین یوردخانی، ریحانه ثامنی، فاطمه قاسمی، صدیقه خروشان، حدیث حامدزاده، مبینا نجاتی، سعید آگاه و امیرمهدی محمدی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

 

نصیری سرپرست گروه تئاتر یک استان سمنان، متولد ۱۳۵۹ در گرمسار و  دارای جوایز متعدد بازیگری و کارگردانی در جشنواره های تئاتر استانی و ملی است،  نمایش «شب های آوینیون» آخرین کارگردانی وی پیش از این نمایش به حساب می‌آید که در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان سمنان برگزیده شد.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار