موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
209934
۰۹ آذر ۱۳۹۸

یک مجموعه رمان ترسناک برای نوجوانان

مجموعه‌ای از رمان نوجوان در ژانر ترسناک و تخیلی منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، کتاب «روزی که گرگینه شدم» نوشته تومی دونبوند با ترجمه امیرحسین میرزاییان در ۴۸ صفحه، با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۰ هزار تومان توسط نشر ذکر منتشر شده است.

 

نوشته پشت‌ جلد کتاب: آدام برای گذراندن وقتش بعد از مدرسه حسابی برنامه‌ریزی کرده بود. او می‌خواست پای بازی کامپیوتری کشتار زامبی‌ها بنشیند و بعد عصرانه‌ای بخورد. اما هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که چنگال و دم و پشم گرگی درآورد. حالا او می‌خواست که پدر و مادرش را به جای عصرانه بخورد و آن‌ها هم اصلا غافلگیر نشده بودند…

کتاب «خزندگان وحشت» نوشته تومی دونبوند با ترجمه سیدحبیب‌الله لزگی نیز در ۴۸ صفحه، با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۰ هزار تومان توسط همین نشر منتشر شده است.

نوشته پشت‌ جلد کتاب: ناهیم آهسته گفت: «اگر روی لینک‌های ناشناس کلیک کنی، ممکن است رایانه ویروسی شود. اما این حرف تو ایده‌ای به ذهنم آورد…»

وقتی ناهیم برای مینا و پلی ویروس فرستاد اصلا فکر نمی‌کرد که هر سه آن‌ها به درون اینترنت کشیده خواهند شد.

چگونه به خانه برگردند؟ چطوری با ویروس بجنگند؟ چه کسی به آن‌ها کمک می‌کند؟ آیا مکس، هم‌گروهی ناهیم در کلاس، چیزی از رایانه و اینترنت سرش می‌شود؟

همچنین کتاب «دوست زامبی من» نوشته تومی دونبوند با ترجمه امیرحسین میرزائیان در ۴۸ صفحه، با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۰ هزار تومان توسط نشر ذکر منتشر شده است.

نوشته پشت‌ جلد کتاب: ناتان فکر می‌کرد همه چیز را در مورد زامبی‌ها می‌داند: این‌که آن‌ها مرده متحرکند و به جای غذا مغز انسان‌ها را می‌خورند. اما او تا زمانی که جیک را ندیده بود، نمی‌دانست که زامبی‌ها عاشق جشن و مهمانی هم هستند! جیک شصت سال پیش مرده است و بدنش گندیده و در حال متلاشی شدن است. اما این‌ها مانع خوشگذرانی‌های او نمی‌شود. حالا با آدم‌هایی که با دیدن او جیغ می‌کشند باید چه کار کرد؟

کتاب «اونیفرم جادویی» نوشته تومی دونبوند با ترجمه امیرحسین میرزائیان هم در ۵۶ صفحه، با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۲ هزار تومان توسط این نشر منتشر شده است.

نوشته پشت‌ جلد کتاب: متیو پسر فقیری است که قلدرهای مدرسه همیشه اذیتش می‌کنند. اما وقتی مادرش برایش یک اونیفورم مدرسه دست دوم می‌خرد، همه چیز عوض می‌شود. او دیگر از قلدرها نمی‌ترسد و حساب آن‌ها را می‌رسد. این اونیفورم چه رازی دارد که او را این‌طور نیرومند کرده است؟ آیا قدرت تازه‌ متیو باعث نمی‌شود که او خطرناک هم بشود؟

کتاب «جنگجویان فضایی» نوشته تومی دونبوند با ترجمه سیدحبیب‌الله لزگی در ۵۶ صفحه، با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۲ هزار تومان دیگر کتاب منتشرشده توسط نشر یادشده است.

نوشته پشت‌ جلد کتاب: پنج‌شنبه‌ها جدا روزهای خسته‌کننده‌ای است. اما انگار اتفاق عجیب و غریبی در کلاس افتاده است. تیدلز، همستر کلاس، معلم ما را خورده و ماهی قرمز تنگ، باب، به اندازه‌ یک کوسه ماهی بزرگ شده است؛ شاید این پنج‌شنبه اصلا روز خسته‌کننده‌ای نباشد!

همچنین کتاب «خرچنگ‌های غول‌پیکر» نوشته تومی دونبوند با ترجمه سیدحبیب‌الله لزگی در ۴۰ صفحه با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۰ هزار تومان توسط این نشر منتشر شده است.

نوشته پشت‌ جلد کتاب: دوشیزه ادواردز معلم خوش‌لباسی بود با بویی شبیه به بوی یک روز بهاری. بوی عسل و توت‌فرنگی می‌داد. اما حالا دیگر دوشیزه ادواردز بوی توت‌فرنگی نمی‌داد. بوی گوشت فاسدشده گرفته بود و دیدنش یادآور ترس و وحشت مرگ بود. مسافرت جاش به جزیره دورافتاده‌ای در ولز، تبدیل به سفر ترسناکی شده است. سفری هولناک!

آیا جاش و دوستش از این ماجراها جان سالم به در می‌برند؟

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار