موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
209880
۰۷ آذر ۱۳۹۸

حضور کانون در نوزدهمین نمایشگاه اسباب‌بازی کودک و نوجوان استان همدان

کانون پرورش فکری استان همدان در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان، اسباب‌بازی، سرگرمی، لوازم و تجهیزات آموزشی با معرفی بازی‌های بومی و محلی حضور دارد.

به گزارش کودک پرس ، نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان، اسباب‌بازی، سرگرمی، لوازم و تجهیزات آموزشی در حالی برگزار شد که کانون پرورش فکری استان همدان با معرفی بازی‌های بومی و محلی در آن حضور یافت.

مدیرکل کانون استان همدان در این مراسم با اشاره به فعالیت‌ها و رسالت کانون گفت: کانون نقش بسیار بزرگی در بخش تولیدات فرهنگی و به خصوص اسباب‌بازی دارد زیرا اسباب‌بازی به غیر از کارکرد سرگرمی می‌تواند به پرورش مهارت‌های زندگی کودکان و نوجوانان نیز توجه داشته باشد.

بهناز ضرابی‌زاده افزود: کودک با اسباب‌بازی برای ورود به زندگی آینده تمرین می‌کند و اعتماد به نفس، پذیرش شکست، تلاش برای پیروزی و دوری از تنهایی را فرا می‌گیرد.مدیرکل کانون همدان گفت: کانون پرورش فکری در این نمایشگاه با معرفی چند بازی بومی و محلی ضمن تلاش در احیای این بازی‌ها، کودکان و خانواده‌های‌شان را با اهداف این بازی‌ها آشنا می‌کند.

در آئین گشایش این نمایشگاه گروه سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرود حماسی «ایران» را اجرا کردند.
نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان از تاریخ ۲ تا ۸ آذر ۱۳۹۸ از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی همدان پذیرای علاقه‌مندان است.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار