موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
209770
۰۵ آذر ۱۳۹۸

کلاس‌‌های معارفی «تربیت کودک و نوجوان» در قم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام بهشتی پور از برگزاری کلاس‌‌های معارفی «تربیت کودک و نوجوان» در حرم مطهر کریمه اهل بیت(علیهم‌السلام) خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام «جواد بهشتی‌پور» با اشاره به برگزاری کلاس‌ معارفی «تربیت کودک و نوجوان» گفت: این کلاس ها به همت واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام ویژه خواهران برگزار می شود.

 

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) افزود: این کلاس ها هر هفته پنجشنبه ها در حرم مطهر حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) برگزار می شود.

 

وی به محتوای این کلاس ها اشاره کرد و ادامه داد: ویژگی‌های خانواده سالم، انواع رفتارها و علل ناسازگاری فرزندان، اصول و روش‌های تربیتی، راه‌های افزایش اعتماد به نفس فرزندان از جمله مباحثی است که در این کلاس ها به آن پرداخته می شود.

حجت الاسلام بهشتی پور ساختارهای عاطفی و رفتاری خانواده‌ها، تحولات و نیازهای روانی دوران نوجوانی، روابط دختر و پسر و دوستی‌های قبل از ازدواج را از دیگر محورهایی دانست که در این کلاس ها ارائه می شود.

 

وی با اشاره به نحوه ثبت نام در این کلاس ها گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام ترم جدید می‌توانند در تاریخ ثبت‌نام به سایت   qhkarimeh.ir  مراجعه کنند ضمن اینکه ثبت‌نام ترم جدید این دوره‌ها از طریق پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و کانال امور فرهنگی خواهران حرم مطهر،اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

لازم به ذکر است این کلاس ها پنج‌شنبه در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر و با تدریس استاد عباسی نیا برگزار می‌شود.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار