موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
209694
۰۴ آذر ۱۳۹۸

نمایش «شهر عروسک‌ها» در سمنان به روی صحنه رفت

نمایش کودک «شهر عروسک‌ها» به نویسندگی و کارگردانی سید شهاب‌الدین احمدپناهی در تالار آفتاب سمنان به روی صحنه رفت و تا ۶ آذر ۹۸ ادامه خواهد داشت.

به گزارش کودک پرس ، سرپرست گروه تابان سمنان ابراز داشت: این  نمایش  به صورت موزیکال و با تلفیقی از نمایش و فیلم توسط گروه هنری تابان سمنان آماده اجرا شده است.

احمد پناهی افزود :فیلم هایی که در نمایش پخش می شود را کیومرث مقدسی تهیه کرده است و نمایش از موسیقی های قدیمی با استفاده از اشعار کودکانه که توسط بنده سروده شده است اجرا می شود و شخصیت عروسک ها وام گرفته از شخصیت های معروف عروسکی و کارتونی ایران و جهان است.

وی گفت: اولین اجرای نمایش پس از انقلاب اسلامی در سمنان توسط گروه تابان شکل گرفت و بسیاری از فعالان عرصه نمایش سمنان از این گروه فعالیت خود را آغاز کرده اند و حال نیز پس از گذشت ۴۰ سال  بازیگران این نمایش از هنرجویان آموزشگاه بازیگری و یا گروه نمایش تابان هستند.

وی خاطر نشان کرد :این نمایش که به صورت عروسک های تن پوش اجرا می شود به موضوع اتحاد در جامعه می پردازد و سعی بر این دارد که با زبانی کودکانه فرهنگ اتحاد و همدلی را در آنها تقویت کند.

 

احمد پناهی متولد ۱۳۳۸ در سمنان و بیش از چهل سال است که به فعالیت‌های هنری در حوزه های تئاتر و فیلم می پردازد و آموزشگاه بازیگری تابان به مدیریت وی با مجوز وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی چندی پیش توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گشایش یافت.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار