موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
209505
۲۸ آبان ۱۳۹۸

جزئیات تئاترهای در حال اجرا برای کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال حاضر تئاترهایی برای گروه سنی ۵ سال به بالا به روی صحنه برده است که تا ابتدای دی ماه ادامه دارد.

به گزارش کودک پرس ، همانطور که می‌دانید شاخص‌ترین هنر جهان را تئاتر می‌دانند و مهم‌ترین میزان فرهنگی بودن یک جامعه را کیفیت و کمیت تئاتر آن تعیین می‌کند. بنابراین در سال 1350 بنا به ضرورت موجود، یک مرکز تخصصی تئاتر کودک و نوجوان در زمینه تولید تئاتر و تئاتر عروسکی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاسیس شد و در حال حاضر با بیش از چهار دهه فعالیت تخصصی در زمینه تئاتر کودک و نوجوان درخدمت فرهنگ و هنر این مرز و بوم است.

 

این مرکز در طی این سال‌ها به تولید 160 عنوان نمایش عروسکی اهتمام ورزیده که مورد استقبال کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌هایشان قرار گرفته‌ و همچنان هم به اجراهای خود ادامه داده است.

در همین راستا نمایش‌های «یک روز و دو فصل» و «هدیه کوچولو» از 8 آبان ماه در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه رفته و تا 30 آذرماه هم ادامه دارد.

این دو نمایش با یک بلیت با قیمت 15 هزار تومان در مدت زمان 45 دقیقه به روی صحنه می‌رود.

همچنین تئاتر عروسکی «درخشنگ» که داستان‌ جنگ انسان‌ها برای به دست آوردن آخرین سیب دنیا و تلاش دو کودک برای جلوگیری از جنگ را روایت می‌کند از 26 آبان ماه به روی صحنه رفته و تا اول دی ماه به اجرای خود ادامه می‌دهد.

این تئاتر با قیمت 15 هزار تومان و در مدت زمان 30 دقیقه در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» هم یکی دیگر از نمایش‌هایی است که برگرفته از داستان کشتی نوح همراه با مفاهیم مختلف آموزشی است، این اجرا از 23 آبان‌ماه به روی صحنه رفته و تا اول دی ماه ادامه دارد.

 «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» با قیمت 15 هزار تومان و در مدت زمان یک ساعت در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار