موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
209350
۲۵ آبان ۱۳۹۸

کار ترسناک نوجوان آمریکایی کاربران را شوکه کرد+ تصاویر

مالک بزرگ مزرعه نگهداری از تمساح در آمریکا، به تازگی نوجوانی را برای یک شغل خطرناک استخدام کرده است.

به گزارش کودک پرس ، جی یانگ مالک مزرعه پرورش و نگهداری تمساح معتقد است برای نگهداری از این حیوان وحشتناک سن یک عدد است و همه می‌توانند از تمساح‌ها مراقبت کنند حتی نوجوانان.

او برای اثبات این حرف خود خواهرزاده ۱۳ ساله خود را به عنوان مراقب در مزرعه‌اش استخدام کرده است. این مزرعه ۳۲ هکتاری در کلرادو آمریکا متشکل از تالاب‌هایی است که ۳۰۰ تمساح در آن زندگی می‌کنند و جی یانگ با خواهرزاده ۱۳ ساله اش در این مزرعه کار می‌کنند.

او می‌خواهد به همراه خواهرزاده‌اش که یک دختر است به بچه‌ها نشان دهد که از حیوانات نترسند و آن‌ها را آزار ندهند، انتشار این ویدئو در فضای مجازی سر و صدای خیلی از کاربران را بلند کرد. آن‌ها با این کار مخالفند چرا که دختربچه ۱۳ ساله با تمساح در ارتباط است و این کار بسیار خطرناک است و هر لحظه ممکن است اتفاقی تلخ رخ دهد.

 

جی یانگ می‌گوید: “اگر می‌ترسید، نباید در کنار تمساح‌ها باشید. ترس باعث ایجاد نوساناتی می‌شود که می‌تواند آن را منتقل کند. من برای مدت زیادی به تمساح‌ها نزدیک شدم و فقط به آن‌ها اعتماد کردم و می‌دانم تمساح بیشتر به دنبال گرفتن ماهی است. ما در حال تلاش برای ایجاد یک اکوسیستم پایدار در اینجا هستیم، همه چیز را پردازش کرده و برای همه خزندگان خود مواد غذایی پرورش می‌دهیم. این هدف ما است. ”

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار