موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
209205
۲۲ آبان ۱۳۹۸

استقبال بی‌نظیر مردم از نمایش‌ها برای مهمانان خارجی شگفتی‌ساز شد

کارگردان نمایش اسپانیایی گفت: از استقبال مردم از نمایش‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان شگفت‌زده شدیم.

به گزارش کودک پرس ، الکساندر چرچیچ، کارگردان اسپانیایی گفت: مردم همدان هم استقبال پرشوری دارند وهم ارتباط خوبی با نمایش و بازیگران برقرارمی کنند و آنچه هنرمندان از مخاطب می خواهند را در چهره و عکس العمل آنها می توان به راحتی دید.

او با بیان اینکه در کشور اسپانیا هم اجرای نمایش به خصوص خیابانی استقبال خوبی دارد افزود: در نمایش های ایرانی برای ما شادی و شورآفرینی نمایش ها خیلی جالب بود.

الکساندر چرچیچ مردم همدان را مردمی فرهنگی وخوی گرفته با تئاتر دانست و گفت: به نظر می رسد برگزاری دوره های متعدد این جشنواره درهمدان باعث شده مردم هم بیشتر با جشنواره تئاتر کودک ونوجوان همراه بشوند.

 

اودر مورد نمایش گروه خود که دو عروسک نام دارد هم گفت: این نمایش سرنوشت دختر و پسری است که در پایان دوره نوجوانی عاشق وبا هم ازدواج می کنند و در ابتدا فکر می کنند به خوشبختی محض رسیده اند ولی مشکلات به آنها نشان می دهد انسان ها برای زندگی عاشقانه باید پای سختی های زیادی بایستند.

کارگردان اسپانیایی با بیان اینکه واقعیت های زندگی را برای کودکان و نوجوانان باید بازگو شود گفت: اواولین بار است به ایران آمده و پیش از این کمپانی تئاتر آنها نمایشی در دوره های پیشین این جشنواره داشته است.

 

چرچیچ میزبانی همدان از هنرمندان رابسیار مناسب دانست و وجود آثار باستانی و گردشگری همدان را هم بی نظیر عنوان کرد.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار