موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
209101
۲۰ آبان ۱۳۹۸

بازداشت کودک فلسطینی به دست چند نظامی صهیونیست+‌ فیلم

چند فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت شدند که یکی از آنها یک کودک یازده ساله است.

به گزارش کودک پرس ، ظامیان رژیم صهیونیستی سه شنبه گذشته حدود دوازده فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری مانند بیت‌لحم، سلواد در رام‌الله و قدس بازداشت کردند.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، ده‌ها تن از عناصر پلیس رژیم صهیونیستی به عیسویه یورش بردند و در نزدیکی مسجد «الاربعین» و «حاره عبید» متمرکز شدند، آنها به صورت بی هدف اقدام به پرتاب بمب دستی به سمت خیابان‌ها و منازل کردند که طی آنها تعدادی از فلسطینی‌ها دچار حالت نفس‌تنگی شدند.

 

در ویدئویی که کاربران شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌کنند، نشان داده می‌شود که «محمد محیسن» کودک یازده ساله فلسطینی به وسیله یک نظامی صهیونیست بازداشت شده و چندین نظامی دیگر اطراف این کودک را احاطه کرده‌اند.

 

در همین زمینه کمیته امور اسرا و آزادگان ظلم‌های چند روز اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به کودکان فلسطینی در هفته اخیر را تشریح و اعلام کرد، یک کودک به نام «اسامه زید» پس از آنکه در اردوگاه جنین بازداشت زد مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و آثار آن بر بدنش مانده است؛ او در حالی که زخم‌های بدنش خونریزی می‌کرده به اردوگاهی برای بازجویی منتقل و از آنها به بازداشتگاه «مجدو» برده شده است.

بر اساس گزارش این کمیته، کودک دیگری به نام «قصی ابوالرب» از استان جنین نیز مورد ضرب و شتم شدید نیروهای موسوم به گارد مرزی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است، برای بازجویی با دست و پای بسته  به بازداشت‌گاه «بتاح تکفا» منتقل شده و از آنجا به بخش اسرای نوجوان در مجدو اعزام شده است.

 

ماجرای دو کودک دیگر به نام‌های «محمود زیتون» از  نابلس و «قصی طه» از سلفیت به همین شکل است و هر دو مورد ضرب و شتم و بازجویی‌های چند ساعته قرار گرفته‌اند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار