موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
209037
۱۹ آبان ۱۳۹۸

جشنواره بیست‌وششم تئاتر کودک منظم‌تر از گذشته است

کارگردان نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جشنواره بیست‌وششم تئاتر کودک و نوجوان همدان را جشنواره‌ای منظم‌تر از دوره‌های گذشته دانست.

به گزارش کودک پرس ، حامد زحمتکش بازیگر و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان که با نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان حضور دارد، درباره این دوره از جشنواره تئاتر کودک اظهار کرد: چیزی که تا این لحظه از جشنواره بیست‌وششم برداشت کرده‌ام این است که این دوره نسبت به دوره‌های گذشته منظم‌تر است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم با برنامه‌ریزی منظمی که عوامل بخش‌های مختلف جشنواره پیش از شروع جشنواره انجام داده‌اند، بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان جشنواره‌ای از پیش تعریف شده و دقیق‌تری نسبت به دوره‌های گذشته باشد.

زحمتکش در ادامه سخنان خود درباره عملکرد مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون یادآور شد: مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون با حضور مدیری جوان و با انگیزه جان دوباره‌ای گرفته و به‌همین دلیل کارهایی زیربنایی و زیرساختی در مرکز در دست انجام است.

این کارگردان تئاتر تأکید کرد: وقتی می‌بینیم هشت اثر از تولیدات کانون در جشنواره تئاتر کودک حضور دارند نشان از انتخاب‌های درست اجرایی از سوی مدیریت مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون دارد.

وی درباره برنامه‌ریزی خود برای اجرای مجدد نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» که تابستان امسال در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر کانون به صحنه رفت و با استقبال مخاطبان و خانواده‌ها نیز مواجه شد، بیان کرد: کانون استان قزوین از ما دعوت کرد تا این نمایش را یک هفته مانده به جشنواره تئاتر کودک در آن شهر اجرا کنیم که متأسفانه نتوانستیم در خصوص زمان‌بندی با هم هماهنگ شویم ولی امیدوارم این هماهنگی اتفاق بیفتد و ما نمایش را در شهر قزوین نیز اجرا کنیم.

زحمتکش در پایان سخنان خود اظهار کرد: نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» از آن دسته نمایش‌هایی است که تاریخ مصرف ندارد و احتمالا بعد از جشنواره تئاتر کودک همدان، نمایش را در قالب اجراهایی سیار و به صورت مقطعی در مکان‌های مختلف اجرا خواهیم کرد تا علاقه‌مندان بیش‌تری بتوانند تماشاگر این اثر باشند.

مونا سربندی، طهمورث ایرانشاهی، رسول قنبری، مرضیه دهقانپور و حامد زحمتکش در نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار