موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
209007
۱۹ آبان ۱۳۹۸

نمایش «بادبادک» در فامنین

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فامنین با توضیح اینکه برنامه‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان فامنین، اجرا می‌شود، گفت: تئاتر «بادبادک» به نویسندگی و کارگردانی محمد فرجی در این شهرستان بر روی صحنه خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، محمد مهدی کلهر با بیان اینکه نمایش «بادبادک» از روز‌ شنبه، ۱۸ آبان برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد، افزود: این نمایش در روز های شنبه، یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در کتابخانه شهید مطهری، سالن شهدای گمنام بر روی سن خواهد رفت.

او با توضیح اینکه تئاتر«بادبادک» برای رده سنی کودک است، اضافه کرد: هماهنگی های لازم با آموزش و پروش برای حضور دانش آموزانی با این رده سنی انجام شده است.
نویسنده و کارگردان تئاتر«بادبادک» نیز درباره داستان این نمایش گفت: تئاتر «بادبادک» درباره یک کودک است که بادبادک خود را گم می کند و به دنبال آن می رود و در داستانی موازی پیرمرد باغبانی، داستان بادبادک خود را که سال ها پیش گم کرده است را می گوید.
محمد فرجی با توضیح اینکه تئاتر«بادبادک» قصد دارد به کودکانی از توجه و مراقبت های پدر و مادر خود گله دارند، بیاموزد که این مراقبت ها لازم و از سر مهربانی است، افزود: این نمایش می خواهد به کودکان بگوید که قدردان زحمات و مراقبت های پدر و مادر خود باشند.
بازیگران تئاتر«بادبادک»، محمد فرجی، مهدیه بختیاری، خاطره سازجینی، آی سودا ساعدی، علی منافی، مریم کرم‌زاده و صبا شاوه ای هستند و اجرای دکور با بهروز اصلانی و طراح صحنه نیز معصومه رضایی راد است.
بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۸ در همدان برگزار می شود.
منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار