موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
208833
۱۴ آبان ۱۳۹۸

باشگاه کارآفرینان نوجوان در ارومیه راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: باشگاه کارآفرینان نوجوان با هدف گسترش فرهنگ کارآفرینی در ارومیه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، رضا تقی زاده افزود: ارائه مشاوره های کسب و کار و شناسایی هوش کارآفرینانه و جلب ایده های نوجوانان مهمترین اهداف راه اندازی این مرکز به شمار می رود.

وی اضافه کرد: نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال مخاطبان اصلی این باشگاه هستند و ایده های این رده سنی در باشگاه مورد تجزیه تحلیل و استفاده قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه کارآفرینی یک اندیشه و ایده است که فرد باید آن را تبدیل به کسب و کار کرده و بتواند از آن برای خود ارزش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تولید کند، بیان کرد: هر فرد در هر سن و سالی می‌تواند یک کارآفرین موفق باشد و نوجوانان نیز در این خصوص می توانند موثر باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: هدف از تشکیل این باشگاه، تربیت دانش‌آموزان خلاق است تا با شبکه‌سازی در توسعه این استان موثر باشند.

 

قرار است این باشگاه تا پایان سال در همه استان های کشور راه اندازی شود.

 

در مدت ۱.۵ سال، آموزش‌های لازم توسط بخش خصوصی، آموزش‌وپرورش، فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد به دانش‌آموزان عضو این باشگاه ارائه می‌شود.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار