موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
208826
۱۴ آبان ۱۳۹۸

۸۰۰ حامی نیکوکار حمایت ۱۰۰۰ کودک نیازمند را بعهده گرفتند

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در روزهای پایانی ماه صفر و با استقرار پایگاه‌های طرح حامی یابی برای کودکان مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین، بیش از ۸۰۰ نیکوکار حمایت مالی و معنوی از هزار فرزند را متعهد شدند.

به گزارش کودک پرس ، حسن اسلامی به حمایت از حدود ۲۳ هزار فرزند یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و افزود: تلاش این نهاد برای اجرای طرح اکرام ایتام است تا با جذب حامیان جدید، فرزندان یتیم و محسنین را در سرفصل‌های مختلف مانند بهبود وضعیت معیشتی، درمانی و تحصیلی تامین و تقویت کند وبا مشارکت پدران و مادران معنوی مشکلات آنها رفع شود.

وی حداقل واریز را ماهیانه ۵۰ هزار تومان برای حمایت از یک فرزند یتیم و یا محسنین دانست و افزود: با جذب 800 نیکوکار در طرح اکرام ایتام 50 میلیون تومان به حساب فرزندان یتیم و محسنین مورد سرپرستی واریز شد.
اسلامی با اعلام اینکه مردم استان می‌توانند با مشارکت در طرح‌های اکرام، علاوه بر رفع نیازهای کودکان یتیم و فرزندان محسنین، درمسایل عاطفی آنان نیز سهیم باشند، خاطر نشان کرد:  مردم استان می‌توانند علاوه بر مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد، از طریق شماره گیری کد دستوری # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ *، مراجعه به سایت emdad.ir  و پرداخت از طریق خودپردازها، در عمل خداپسندانه کمک به کودکان نیازمندو مددجویان مشارکت و همکاری داشته باشند.
شایسته ذکر است: اکنون همه فرزندان یتیم دارای حامی هستند و برای حمایت از فرزندان محسنین نیاز به مساعدت وتوجه بیشتر نیکوکاران است.
منبع: کمیته امداد خمینی(ره)
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار