موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
208747
۱۴ آبان ۱۳۹۸

تأیید نشدن متادون درغذای مسمومان صدخرو/ منتظر جواب آزمایشات هستیم

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن گفت: در خصوص مسمومیت ۵۱ کودک و نوجوان در روستای صدخرو، هنوز منتظر نتایج آزمایشات هستیم.

به گزارش کودک پرس ، رضا خسروجردی گفت: نمونه آزمایشات انجام شده در خصوص مسمومیت ۵۱ کودک و نوجوان در روستای صدخرو سبزوار، در همان لحظات اولیه توسط این مرکز دریافت و به مشهد و سبزوار ارسال شد که منتظر جواب آزمایشات هستیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن با تاکید بر اینکه مطالب منتشره در خصوص اینکه در نمونه‌های آزمایش مواد مخدر متادون، آمفتامین و بنزو دیازپام کشف شده است، باید توسط کارشناسان خبره بررسی شود، افزود: بعد از دریافت جواب آزمایشات ارسالی اعلام نظر خواهیم کرد.

در همین زمینه محمد باقرزاده، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز به خبرنگار ما گفت: تا بررسی دقیق موضوع و اعلام نتایج آزمایشات، هیچ نظری نمی دهیم.

وی، بدون تأیید یا رد مطالب  منتشر شده در رابطه با مقصران احتمالی حادثه، بیان کرد: وظیفه ما حفظ سلامت مردم است و به نحو احسن از همان دقایق ابتدایی پیگیر موضوع بودیم و اقدامات لازم انجام شد. همه بیماران به جز یک نفر، از بیمارستان مرخص شدند.

گفتنی است، در اولین ساعات روز جمعه دهم مهرماه تعدادی از اهالی روستای صدخرو در یک مجلس قرآن‌خوانی بعد از صرف غذا، با علائم مسمومیت به مرکز خدمات جامع سلامت داورزن مراجعه کردند.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار