موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
208726
۱۳ آبان ۱۳۹۸

صحنه‌ای وحشتناک در یکی از مدارس آرژانتین! + فیلم

ویدئویی که در آن چند دانش‌آموز نوجوان آرژانتینی در پشت سر معلم خود ایستاده‌اند و یکی از آنها اسلحه را به سمت معلمش نشانه رفته به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

به گزارش کودک پرس ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای وحشتناک را در یکی از مدارس کشور آرژانتین به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که معلم پشت به دانش آموزان ایستاده و در حال تدریس است، چند دانش آموز در پشت سر او در حالی که یکی از آنها اسلحه را به سمت معلمش نشانه رفته دیده می‌شود. این ویدئو توسط یکی از دانش آموزان که از نزدیک شاهد این صحنه هولناک بود با تلفن همراه ضبط شده است.

در حالی که گفته می‌شود این حادثه در ماه جولای رخ داده است اما ویدئوی آن اکنون در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. محل وقوع این حادثه، مدرسه” امائوس ال پالومار” در بوینس آیرس آرژانتین بوده است.

در این ویدئو در حالی که معلم مشغول نوشتن روی تخته (وایت بورد) کلاس است چند دانش آموز دیگر که پشت سر او ایستاده‌اند دیده می‌شوند. در حالی که معلم کاملا از پشت سر خود بی خبر است دو دانش آموز؛ یکی از آنها انگشت خود و دیگری اسلحه‌ای را به سمت او نشانه می‌رود. این ویدئو اولین بار در واتس آپ به اشتراک گذاشته شد. پس از انتشار گسترده ویدئو والدین یکی از دانش آموزان برای بررسی ماجرا به این مدرسه مراجعه کرد و مسئولان مدرسه اعلام کردند که این اسلحه یک اسلحه غیرواقعی بوده است.

 

با این حال محرومیت چهار دانش آموز خاطی تا سال ۲۰۲۰ از تحصیل، احتمال واقعی بودن اسلحه را قوت بخشیده است.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار