موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
2087
۳۱ مرداد ۱۳۹۵

اهدا عواید حاصل از برگزاری مسابقات ورزش های الکترونیک ایران به موسسه خیریه رفاه کودک

مرحله نهایی جامع ترین مسابقات خاورمیانه و بزرگترین مسابقات ورزشهای الکترونیک ایران از تاریخ هفتم تا سیزدهم شهریورماه در برج بین المللی میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس     این مسابقات که توسط لیگ بازی های رایانه ای ایران – iCG و با نظارت انجمن بازی های و ورزش های الکترونیک کشور برگزار می شود تا روز 13 شهریورماه برای مشخص شدن رتبه های اول تا سوم قهرمانان  کشوری در 10 رشته ادامه خواهد داشت.

این دوره از مسابقات با استقبال دور از انتظار علاقمندان و دوستداران حرفه ای ورزش های الکترونیک (بازی های رایانه ای و کنسول) برگزار شد و با توجه به تعداد بسیار زیاد ثبت نام کنندگان برای شرکت در این مسابقات، بزرگترین مسابقات کشور تا به حال بوده و تاکنون برگزاری این دست مسابقات با این سطح استقبال بی سابقه بوده است.

در این دوره از رقابت ها بیش از 4.400 نفر شرکت کننده در بیش از ده رشته و در دو بخش رایانه ای و کنسول، در سه پلتفرم PC، گوشی های هوشمند موبایل و کنسول بازی PS4 و در دو مرحله مقدماتی و نهایی با هم به رقابت پرداخته اند که با پایان یافتن مرحله مقدماتی در برخی رشته ها، دور نهایی مسابقات و دور مقدماتی و نهایی در برخی دیگر از رشته ها به صورت متمرکز و در مجموع با حضور بیش از 2.300 نفر شرکت کننده در بازه زمانی 13-7 شهریور ماه و در حاشیه جشنواره بزرگ شهرداری تهران تحت عنوان “دهکده جوانی” در برج بین المللی میلاد به مدت 7 روز از ساعت 10 صبح تا 9 شب برگزار می شود.

از برجسته ترین نکات این دوره از مسابقات می توان به اعزام نفرات در یک رشته انفرادی و تیم های برتر در دو رشته تیمی به مسابقات قهرمانی جهان که قرار است در مهرماه آینده و به میزبانی  کشور اندونزی برگزار شود، اشاره کرد همچنین با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در مجموعه مدیریتی برگزاری مسابقات تمامی عواید حاصله از مبالغ ورودی مسابقات به صورت یکجا به “موسسه خیریه رفاه کودک” اهدا خواهد شد.

همچنین از دارندگان رتبه های اول تا سوم رشته های تیمی و انفرادی مورد رقابت در این دوره از مسابقات با اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی ارزشمندی قدردانی و تقدیر می شود.

هدف از این رویداد، افزایش سطح کیفی مسابقات ورزش های الکترونیک در ایران و انتخاب نفرات برتر رشته های مختلف این رشته برای اعزام به مسابقات رسمی بین المللی بوده تا پرچم ایران در کنار دیگر پیشروان این صنعت بزرگ در جهان به اهتزاز درآید. خبر این مسابقات در سایت های مرجع گیمینگ دنیا انعکاس پیدا کرده است.

این مسابقات با حمایت مجموعه ها و شرکت های بزرگی همچون آپارات، ایسوس، لایف برد، گرین و شاتل برگزار می شود.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار